| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 13 日 星期四  |

| 返學買書... |
今日返學買書...
約咗晴晴..提子..呀阮係小食館..
唔知點解..le排都係我哋幾個玩..
跟住食咗小小野...
跟住就返學校..
點知d人走咗去食飯..
我哋就係canteen玩..keke**
跟住等咗陣就去咗買LU...
之後睇咗陣排球比賽...
跟住佢哋又上咗我屋企..
我哋係到玩大富翁...
玩到4點幾就走咗LU..
跟住我又訓...訓到7點幾先起身..
跟住睇返個電話..有MISS CALL.
我打返俾D人..跟住遠仔話佢上唔到去我個日記留言WO
又話我屈機= =''(因為佢8點前冇同我留言話我想點就點)
KAKA..佢死啦..
跟住沖涼..食飯..玩電腦..
同楊瑞英吹咗陣水..
無啦啦佢OFF咗..超無奈=V=
跟住又同陳芷珊吹水..KAKA''
佢好搞笑...
跟住就無野做LU..
P.S:有得食雪糕啦!!
大家記住睇我和殭屍有個約會呀!!11:50P.M亞視..
|
| 刊登時間︰2006-07-13 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 80 | »
|