| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 20 日 星期四  |

| 睇戲** |
今日11點幾起身...
擦牙嗰時烏龜打唻..
佢話咩溜冰...唔係幾知佢講咩..
講咗陣先知..KAKA''
跟住唔記得做咗D咩..
跟住就玩電腦...
玩玩玩''跟住4點幾..
換衫同我呀媽同細佬去街...
去睇戲...睇超人...
好睇呀...但係成日冇啦啦呯一聲...超驚LOR!!
跟住超人俾人打嗰時超慘LOR..T^T''
跟住睇完陪我老豆食野...= =''
食完11點....返屋企...
沖涼...玩電腦...
打日記...
P.S:聽日我細佬可能去溜冰呀...= =''
|
| 刊登時間︰2006-07-20 11:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 80 | »
|