manna_89
暱稱: ♪[▊Amethys t .++
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
好友名單
最新文章
2011-01-01
2010-12-31
2010-11-06
Expo之旅三
this year
2009 年 7 月 2 日  星期四   晴天


2009-07-02 分類: Memoir

2007.10.1 (國庆)

     嚴格泥講依家2號了..啱先同佢哋係氹仔橋頭睇烟花~~(無介紹錯ler,,)^^
好正a~比我想像中更有feel呢..(比想像更好就稱得上最好了)
我哋坐係海岸邊上ge石地,那些烟花聲"嘩"聲笑聲海浪聲,凝做咗一種好稱心ge節日氣氛.
  好快就"嘩"完15分中,我們仍遲遲不願離去..聊着談着...又想起HK海洋公園的瘋狂呢~~~
(跳樓機!!)興奮...喉嚨也沙啞...23:00去"几米"食糖水~~//
         今日肥甘幫我買顏料..晒咗佢一個下午..尋尋覓覓..==..找不到,听日幫我搵多次..送埋泥wo..有d無言(感激)...-v-
以下落嚟呢兩日將會超級忙!!a..改畫!測驗!溫習!//
 呢几日睇咗好多几米ge書..突然開竅咗好多...找到了人生的目標---快樂.
=======================
 
2007.10.4
         強迫自己快樂..若能理智..也許得效... 
忙..累..付出收獲..我還未實踐..那個'發標'..是因為畫展na..听日交畫了..今晚最後沖厠..雖然近期測驗不太理想na..但我無氣餒過ga..想着只是因為趕畫ge原因..(還未發力ma..-v-")要成功..改變心態很重要...//
 今日課間操,見到輝sir..像平時一樣會望住我..笑得好燦爛.. 我回以彷如相同的笑(不習慣的表情) 
靈魂深處..喚醒了什么嗎?          ...  我堅信那是友誼的享受...//
 肥甘..求你別再有意無意暗示什么..我得到的快樂,與你給的那個無關..
      為夢想..為快樂..為意義. 加油............
========================
 
2007.10.6
 丫......!!今日終於上咗第一堂現代舞.
   係高m約咗+恩,孫,珊&波羅食野,跟住就塔taxi(分開塔),我同珊去到見到ivy,等埋孫佢哋,,再一齊去..(遲到..==)
一路上同佢哋有傾有講..比我想像中融洽..
yer~終於搵到戈間舞室na,,學咗兩個中,好正haha,,有d懷念以前ge跳舞生涯,,
加油!!無論咩我都要做到最好~!!
=========================
 
2007.10.14
      雜感...但心情還是好的吧...
 Ivan..我想挽回..但你好似失憶咁對我無情無義.依家做ge每一件事,都叫我對"那天"作對比...
好奇怪..(對你陌生ge感覺),好無助...(你究竟在想什么..)
好想知道原因...我們的友誼..你,厌倦了嗎..還是一直不甘心..?
若然是我的忽略,你大可同我講...我一直等着听...可現在你無聲退出,令我有種強烈ge無助同恐懼感...
唔再打比我..教我物理..                     我當你忙...    但點解國庆約你睇烟花你5去..又同枝班人一齊去...甚至視我而不見...我仲..係咪你fd...記得暑假戈陣我哋仲假想過疏遠ge情境..
                    苦笑.. 用最短ge時間濃縮成的無奈感..很令我喘息..
=========================
 
2007.10.18
 今日重陽節..感覺很頹廢..(力不從心...)思緒總是趁機侵入我腦袋..除了痛,還是痛........
                本想出去走走..重陽,想起大壇山...(四個月前,還好好的......)是我的知己變得太快,還是我適應得太慢?你曾說,我總能猜透你的心思,你卻永遠不明白我..我每次都會輕浮得意一笑置之..如今,一切都變得莫名其妙...   
     我還是一直努力挽回,換來是你一次次的冷漠..我未能接受一個全新的你..
 好失望..    好心淡..
         前兩日跑步考試,你忘了對我說"加油"嗎..我並沒有忘記,但你巳听不見...
又一堂P.E..我故意走近獨坐的你,努力開着話題..你卻對我越加冷淡,甚至離我遠去(避得很出面/)     
我仍呆呆地坐着,凝視你背影...我不知所措.....之後見你同wawa打波..(我巳沒勁)               wawa竟過泥拉我開場..我想,哪怕能在那里找回一絲眷戀?(繼續了我的虛掩)...才發現,要變的,一切都會變...即使同你一組..也得不到你乎應一點合拍..故意的吧!?
……
你把我們的回憶留給我一人走承托不了..太沉重..該恨你無情,還是怨自己执着? 想起彥雙子座的朋友
      明天我一樣會掩飾得好好即使被你冷落忽視..
            我只知道,我們是the best fd
                   我只是 不甘心
發表時間:2009-07-02 12:22 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 6 月 30 日  星期二   晴天


2009-06-30 分類: Memoir

2007.9.20

 他們的完場"---只是我筆下的一句. 記下的,是我的在乎:
       唉,她又起新歡.."無言"是大家的反應,,肥佬今日成朝企係出面發呆..我,總是想做d咩又有心無力...
啱ge.."我地可以點je?"~~//
     其實最在意ge,係肥佬講"依家好似無晒FD咁...唉,輝sir戈班,都唔知係我變左定佢地變左.."
  唉,都唔知佢點先明..唉,我又可以為班fd做到d乜?唉...欲言又止..只想你們把精神寄托在我們之間..//
在乎你地每一個,,無奈又稱心的改變...//
 現代舞:星期六 8:00~10:00..一邊是衝勁,一邊是時間,一邊是興趣,一邊是抑制...(不能為所欲為的感覺很沒自由~!)
==============
 
2007.9.20
 原來一個親切ge笑容..一句親切ge問候..那么微不足道,卻可以那么刻骨銘心...
   每次見到佢地:
b龍總會比我一個又大又親切ge笑容,
龟豪ge係又甜又熱情(除左some係我身邊ge時候,,我...無奈的角色..)
仲有Gray~每次見到佢都會好大聲叫我"璐姐~"//
今朝番學wo~係校門口同輝相向而見,好搞野,,je係大家又見到對方個死人距離又遠hi又唔係叫又唔係佢行慢d又會看似畜意我行快d又唔知點咁..(最後我們還是在樓梯上俯眼抬頭的hi了..)//
 我地要努力a!!一齊努力,,"友誼永固"呢條證明題..過程都在時間上..
==============
 
2007.9.29
   一個字"忙"..總體泥講,ok吧..係呢個班到,宏觀像在Ivan,肥甘,野獸,Paul戈几個周圍打轉..微觀上也許只有肥甘&野獸吧...每天跟他們鏄研一下數理化,說些有的沒的,偶然下樓找找some,談談心...         
  每天都會從肥甘口中打听到佢哋大大小小ge.瑣事趣事,商量有的沒的..大(假期節目/生日活動)小(where食飯)事..見面的熱情..默契的交流..感覺誰也不會變..^^//我什么也不想..努力爭取珍惜著此刻..//
  Ivan ..(唯一變的)何時變了..為何變了?我有嘗試挽回..是你不明嗎?不敢把實情說白..怕會更疏了...楊斌,我還是你the best fd ma..?一份情誼在我手中,突然感覺捉不緊了..是否你的夢想,目標..要放棄什么...還是因為我的忽略?
我有種不詳ge預感..//
         呢排比林sir激得多..想換個角度對待..嗯,至少我又學會了.."忍耐"..
                 真諷刺..無佢無我(畫展&夢想)吧...
 
  =====================
發表時間:2009-06-30 02:25 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 139
留言總數: 354
今日人氣: 12
累積人氣: 13718
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
每月文章