manna_89
暱稱: ♪[▊Amethys t .++
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
好友名單
最新文章
2011-01-01
2010-12-31
2010-11-06
Expo之旅三
this year
2009 年 7 月 25 日  星期六   晴天


2009-07-25 分類: Memoir

2008.7.4

今日...依舊9個人 依舊Buffet---觀光塔.
   太有feel na∼ 
                 影相∼癲∼!
記住 那首"big big world"情景.
記住  輝那句"將來9位成功人仕的身影..."
記住 每張笑臉每張合照...
記住  共聚的每餐 共走過的路...
(記住  佢地係電梯玩我~~~)
 
     
 
             9號...安sir要飛了...
要等多久...我地9個才可再次圑圓..?
一起走的路..始於有分叉口..
安sir第一個與我們分路了...
無論以後走得再遠..
我們要相信..路的盡頭..
將會是9位成功人仕的身影...
========================================================
 
2008.7.6
 
     今天..也算是為人生創舉了一件小历史^^
3點半起身~taxi過安hm同班通宵貓會合.
個個死魚咁...哈~
晨早流流~~
我地九名瘋子由澳門開始行大橋到氹仔~!
 
日出...雖然無想像中迷人
但係我心目中..呢個永遠唔係重點.^^
 
每一次..
我都會好好珍惜..我都會好好記下...
我知道我無法保留..
無法永遠留住每一刻..//
 
英文a英文~~我發覺自學都ok有效率~~^^
人生的幸福快樂~~
其實也有不少來自於付出..
====================================================================
 
2008.7.8
 
今天...清醒地告訴自己.
不是夢..終於...不是在做夢...
 
   bill&Ivan尋日番泥澳門..
我今日先記起比手信bill
原來佢都有帶我手信~^^(多謝..)
當bill攞左唔止一份ge手信擠進我手心ge時候...
"呢份唔係我ga."  bill解釋..
"邊個ga?"  我执意追問了句.
"楊斌..." 
是一條紫色的電話繩..里面有粒米..刻着我的名字...
看在眼內..我一面愕然.
some在旁...(幸好她在旁..)
"我有野同你講.....msn先講.."  bill補充..
(我恨不得你現在講....)
之後的那堂語文堂..
我竟有種隨時崩潰ge感覺..
我不懂..真的不懂...//
 
今晚老豆新居入伙..我照情理過去食飯.
韻..又大個左..歲半了..
識行路...但未會叫'家姐'
佢到底有無意識過我呢個家姐呢...
 
一到那所謂的'新家'..
麻雀枱兩枱..
摆佔了客庍..
 
我巳習慣沉默..
你中2 la..只要你有借口..我就不過問了..
晚飯到'原家'附近食..
 
我的'家'..就在旁邊.. 
等巴士時..
我心緒難言..
"Daddy,你又話層樓寫左我名ge..?"我沖口而出.
他的表情我無法形容..大概令我後悔說出這番話的感覺..
"本來係ga..但手續好煩..咪是旦lo..
你驚daddy唔比你咩..我對你對個妹..絶對唔會偏心ga..
到時我去左..留低ge都會你地兩分je...
雖然你唔跟我住...但係我地始終係父女..有咩野親得過?"
淚光閃爍..我懂得抑制在你看不到的程度..
"唔係咁ge意思..."我低語..彷彿為自己不經意的問話彌補些少愧疚..
我恨我自己..恨自己一直在恨...
恨自己遮掩不全..
其實我只要相信..我只需相信..
父親永遠愛我..就夠了
夠了別問了..//
 
回到家(氹仔)..急不及待上msn搵bill..
奇怪一提起佢有野同我講..
佢即唔show我..
我肯定..佢係突然改變主意唔想講..
(但我的堅持會戰勝你的隱言!!)
之後tel佢.軟硬兼施..追問左好耐..
(bill呀..你何曾明白我急切ge心快崩潰..)
佢終於肯開口了..(感動@~@)
 
佢&lvan係北京戈陣.
有晚lvan講起我..
bill說他說了很多我們以前的事..
你說你因為我同肥甘班fd?
說你妒嫉?
你恨?
恨你的付出得不到回報?
你恨什么 恨了一年...
說我fd多的是沒有你無所謂..?
成績因沒有我而進..
(我卻因你而退..)
那是你沉默的原因嗎?
說你後悔..說你仍然在意..
說你最fd的人仍是我..
說你想番番以前..同我fd番..
.................................
我感覺自己變左另一個人..
心力交瘁...我好亂...
唔想發表任何感想..
..........................
那手信...我懂了...
(bill..多謝你..)
 
================================================================
 
2008.7.9
 
原來真正離別的感覺..
是真正要走的那一刻..
心突然的沉重..
離別的感覺..很不好受..很難受......
   
  
分別在分叉路的朋友.....
要帶着我們的諾言..
相約在路的盡頭..//
I always don't know what's going on..
words are none for what I feel inside..
If u can read my mind...just read my mind..
我變了...真的變了..
我的人生不可推測..
 
 
 
 

 

發表時間:2009-07-25 07:51 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 23 日  星期四   晴天


2009-07-23 分類: Memoir

2008.6.8

         任何形容都無法上陣..描繪我依家GE心情..
太忙了..連寫日記ge時間都無..
尋晚係珠海戈間叫福海ge hotal過夜.
 
訓左4個几---7:30趕關.
我,wawa,肥甘飛的番學!
 見到枝.感覺好開心.
佢電左髮~(搞到我都想電.)
我今段第八~年平均14~
比第二段拖衰咗tim.
都好na~!有一等學行獎~!^^v
好開心~~好激動~~好難形容呢刻ge心情.!!
尤其係知道左分班名單!
啊!!!簡直人生一大奇感~
好體現.好自立,好意志,好忐忑..好語無論次..
不過知道左今年同李臻&b龍一班~
心都定左d..
呼..今年即將無左枝,無左肥甘..
從成長ge角度泥睇~
我應該開心ge..
今年對我泥講..將會好大改變..
甚至有點..迷惘..恐懼..//
    下就約咗枝.
係m記傾左陣計~
a枝電左髮感覺成熟左.靚女左~
      (好多野都要自己面對 承擔lu..身邊每一個忠實ge听眾..都只係過客..過客...)
一時興起~同枝走左去影貼紙相~^^
今日好開心~~
同佢傾計好開心~同佢影相好開心~
約定听晚個CAMP一齊傾計~^^//
 
肥甘今日sd咗個好長..好咩..ge msg比我..
最尾戈句係.."你可唔可以比d信心我?"
夠na..我唔要..
我唔要呢種感覺你明唔明a!
有時甚至同自己講..不如算la..
我 受唔起佢戈份重視.
我們之間既然不存在純友誼..
何謂友誼永固呀..
 抱歉 我 無辦法比信心你.//
 
xx能(上海識的)同我一班!?
本來多多個熟d ge fd唔錯ge..
.....唉    .....唉       .........唉.........!!
依家感覺係多左個負累lo!!
該死的桃花~//
 
夜晚同輝佢地8個又北上又福海食飯~(for龜&b龍生日)
今日好好好開心~
當我提及我們九人的藝術照~!!
因為安sir要飛na~(美國)
我地仲有好多意義ge野要做!
各位重情義ge朋友~~ha.
諗起都興奮~~
仲有一齊行大橋ge idea~!!
正a~!!
愛死你地>3<//
其實..同你地走得埋一齊
真係几難得几玄機几屈機ga..
但我有不能言傳的遺憾呀..
肥甘根本由頭到尾都無將我融入佢地..
我唔要與眾不同..
討厭!!  偏偏我同你又有種難以解釋ge關係..
知心好友?...最稱心ge感覺
暖昧?...無何奈可的厭惡
兄妹?...我太天真了吧
九人誼?...可以嗎...
   對你百感交集..
真希望可以有人教下我..教我點做..
================================================================
 
2008.6.30
 
何謂'最後'?
28號的結業禮?
上海杭州五天之旅?
昨晚的camp?
是距離的最後,是形式的最後,還是感覺的最後...
一切都難以幸免..
我..越泥越感到人生ge每個階段..
同時伴隨着驚險..恐懼..傍惶...
我第一次體會到..轉變ge感覺..
我只怕..我沒有想像中堅強...自立...理性...灑脫...
那些過去...到底過不過得去?
我常有種無法言語的痛..
我真的..真的操控不了..自己那台感情機..
我不敢說..不敢寫..不敢回首..
厌倦...理性灑脫...//
 
昨夜黑沙四人促膝之談..
會否是最後一次?
(原來..即使是身邊五年的知己..
我竟一點也不了解...
枝..真的同xxx...
我愕然..更為自己所謂的了解愕然...)
 
高二...失去過...
的確也得到不少..
特別對wa姐的改觀---難得相似的人..
我們的金句:"我都係a~!"  //
 
肥甘..別說你痛你無奈..
我比你更無奈...
順其自然好嗎?
我對'煩厌'真的巳經很煩厌..
我對'無奈'真的巳經很無奈...
听日開始..
新的我.新的一切!
加油!
=========================================================================
 
2008.7.1
 
開學禮...我想..我還是應付得來的.
今日放學~~同班兄弟~~~haha
估唔到佢地可以咁癲~!!^口^
影相~!擺po zi~~
(b龍仲唔小心跌左落清心池~~真無敌~~笑死我地!)
其實今日ge目的係影張最好ge合照(b安9號過美國na..)
一切..盡在不言中...
   
  
   
   
    
        
==========================================================================
 
2008.7.2
 
做左英文科代表wo~!!^^
呵~~今日英文miss仲係班到讚我靚女~
                                              搞到我唔好意思tim~
參加咗電培~(設計&flash)
            几充實~ 听日跳舞~~   lalala~~
  書不離手~~   
英不離口~~
  英文英文我愛你~~
加油加油我撐你~
             一切       比想像要好!
==================================================================
 
 
 
 

 

發表時間:2009-07-25 12:57 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 139
留言總數: 354
今日人氣: 3
累積人氣: 13689
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
每月文章