2008.7.15
今天,是2008年ge7月..
我巳經係高三ge學生.
夏令班巳經半個月了..
高三..會是眨眼即逝的一年...
什么又將開始..什么又將結束的意識..
回首一切..彷彿只是自己的幻象..不留痕跡..
Some說她看透了疏淡...
我們的友誼..是先看透了還是先疏淡了..?
是我們都巳無所謂了還是不想太過执着了?
Ivan..你給我的回憶很多..那些單純的快樂..
痛苦也很多..那些复雜的感覺..
我仍然很亂...
肥甘..一直以來..
你給了我很多.很多..真的很多..
但我受了很少.很少..真的很少..
其實一直..我給你的只是無盡的抱歉..
我不怕你離我而去..
卻怕傷你徹底..
一切一切..都是我心里埋藏以久無法言語的悲哀和隱隱作痛的秘密..
=====================================================
2008.7.21
隔左几日..對自己好陌生.
因為我巳經唔係上一篇日記ge自己了..
對lvan ge戈份执着..好成功咁失去左知覺..
看着他背影..我巳經能清醒明確地告訴自己
"他,只是一個過路人."
唉很可笑吧..我未免太天真了..
還以為可以回到從前..
還以為不可能的都變可能.
我以為奇蹟降臨了.世界變了..
我竟然在最實際的時候想着不切實際的事..
我差點忘了..今年是什么時期
再說..沉默了一年的感情..和好!? 談何容易..
我面對的巳不止是一份逝去的情誼.
而是眼前的一個陌生人..
那個一直折磨着我的人..
我甚至想到報復..
巳到了這個地步..
我不能再讓自己回頭了.
因為我巳發覺..回頭的感覺很難受..就連想想巳痛.
過了這高二..我應能隨新環境忘掉一切.
我帶着憎恨的心去感激你.
我帶着失望的心去忘掉你//
尋日去畫畫..
發覺同林sir ge關係巳經無之前咁咩na.
反而可以好似以前咁.即使只係表面ge感覺巳經夠.
對人..唔一定時時刻刻都咁認真ge..
佢對我ge恩..其實可以話遠遠超越佢給我的"磨練".
當一個人ge兩面盡現在你眼前..
感覺還挺...可怕的..//
daddy...你總是有很多原因(借口)...
把我考慮到最後..
即使感受到什么..也只能埋在心里..
因為我只想好好感受父親的愛.
愛的代价為何如此沉重..
愛有沒有選擇?
父愛有沒有選擇?
=====================================================================
2008.7.26
.............................
...............................
.............................
下就同mum去買我18歲生日禮物---紫水晶
天知道為什么我一看到紫色的掛件心就被俘虜.
今日穿耳洞~~
都無話"無痛"
几有'feel' ga~~
ha~就18 na~
要有好多新突破!
型像ge改變!
會讓我有意識ge改變!
繼而心態ge改變!
整體ge改變!
我想改變...我要改變...我在改變...
只有改..才能變...
===========================================================================
2008.7.27
唔知几時開始..我有種好奇怪ge感覺.
呢種感覺..係自己比自己ga..
自己都解釋唔清楚..
大概...關於改變的概念...
想 徹底地改變.
變得更cool更無情.
不再受任何人任何事干擾我的內心世界!
真不明白...
那些離合悲歡的故事...不是巳上演了好几個世紀 現實了千百萬次嗎?
為何人們還是要為它耗費精神浪費感情执着自哀...
不斷重重覆覆盼望絶望承諾抱歉相信心碎相知陌路...我受夠了!
我退出...在這無奈諷刺的世界帶着童話般的奇蹟注定痛苦...
面對這一切我只想逃..
是這無奈讓我要改變.
是這諷刺讓我開始狠.
要走的.讓它走.
我不再多想多留多不捨...............
After all these has gone
I gonna be cool
I find myself.
Everything...only for myself...
============================================================
2008.7.29
今日..外型的改變---電發.
^^好開心~我中2呢個 look~!
帶點成熟.
我要成熟!我要改變!
夜晚同肥甘一齊買左wawa份禮
之後就去漁人碼頭Join a
"和花亭"(食日本野.)---又還債.(成績債.-v-)
食完野我地又走左去海邊傾計..
過程都几enjoy.
.......................
=====================================================
2008.7.31
今日係wawa生日..
一直諗住自己都係充當陪客GE角色~
到左今日先知變咗主搞手~~
2點左右約左Bill(約咗好耐:補請佢生日)
去左戈間新ge coffee shop.
咖啡ge外表總係裝飾得好靚.味道好甜..甜到好漏...好假...
傾左一杯coffee ge時間.後尾就去左訂蛋糕.plan好一切形式上ge配合.
我覺得我真的變了......沒有一點感動..wa的surprise..大伙人的不捨與不想長大..還有所有的感情事..我巳完全無共鳴..
我..我只想回家...我只想回家過自己的世界.......//
過程不想多說.想說的是..我對bill有d刮目相看..
未至於欣嘗..大概..是某種共鳴吧...
那種別人沒有的共鳴..fd..原來唔需要太了解..就像我不需要別人了解我.
何謂fd?我只相信我自己.
當你了解一個人多d..就發覺自己更唔了解戈個人..
我的心中..只有自己..只有自己..從今開始..讓我開始.....delete.......................
==============================================================
|