|
|
2009 年 8 月 27 日 星期四  |
| 2009-08-27 |
分類: Memoir |
2009.3.16
今朝3:30.a.m醒左..(好似發左唔知咩夢..關於大學的..)
總之開心到醒左..之後就無覺好訓…
輾轉反側…好不容易捱到5:00a.m.還是起來吧..
企係窗邊,凝視着還未亮的天空..突然心緒波動…
只是結果一天還未確定..我還是不能盡興盡放呀…
就為了那1%的不肯定,也叫我度日如年…
除了等..還是等…//
今日一朝見李臻死氣沉沉,
問佢知澳大錄取結果未又話唔想知..
於是我就去教務處打听打听..
一見到佢被錄取ge名單,箭般的飛入課室.
“告訴你一個天大的好消息!!”臻用疑惑的眼神看我.
“你被錄取了!”我繼續了下半句話.
“真的!?”…”你騙我的吧!!?”…”什么…”…
我都唔知點形容佢開心個樣..
(或者就好似尋日ge我咁)
見到佢喊…我都有淚(更想起自己.)
那是感動的淚...那是成功的激動...
我明..我真係明..可惜我還不能放泄…(結果都未出!!!)
我替佢欣慰..更為自己自豪,皇天不負有心人!
真係諗起都激動..難為我仲要等那100%的結果!!!
今日中午同佢地去左金田中食飯~~~^^,,
呢排突然輕松晒,好想日日陪佢地,
唔係~應該係話,好想日日有佢地係我身邊(久違的歸屬感)
下就上數學堂,無意係櫃里發現一盒朱古力同張紙(夾係我本數學書到.)
未睇清楚,就條件反射用最快速度z^番入去..==”
(大概是3.14的,我戈日考試無番學..)
上完數學堂..之後…無左回事…
番到hm,又好似尋晚咁..
同mum係到幻想~傻笑,上外~~~lalala~~~
夠na~~我就泥顛na~!!快d比我100% ge結果我!!!
等~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!
2009.3.20
今日好開心,真係好開心..等到了..終於等到了.
全濠江,就4個fail左(聯校保送)
好感動...aaaaaaaa a媽我得左na~!! 叔叔我得左na!! 甘璐你得左na!!!
等得好苦a…呢几日…呼..~~^^
人生一大快事..突然間好多野諗,
有少少虛虛實實ge feeling.
Ivan胜了歐生,開心死佢~~^^~
本來今日好愁好唔開心ga~
因為…尋晚為左個同學錄.
我,臻,Andy,陳豪,Fish&梁~業係Andy hm逗留到好夜..
成點几鐘…--“其實我几享受個過程ge.
只係今日要測化學..我几乎無店到..
依家仲驚緊唔合格…中午仲要唱k初賽…(我把聲都未好得晒.)
又驚出醜又驚令b on失望…可做的還是調節好自己的情緒..
趕緊中午同b no練左几次.
ok,識背,唱到…去na…><(真舖~即練即賽)
唔知係咪呢排一心諗住上外戈d野..
咁ge狀態上到台我都可以唔緊張!?
好a~!唔緊張好a~! 好自然咁表現左自己~!
Ok高分a~! 真係意外收获~! 仲有機會入決賽tim~!
Wa..真係世事難料a..心情由谷底直升頂峰!
追番今段d分番泥~~~我得ge~!!
2009.3.22
呢几日心情好正..因為大學ge成功錄取,
我減輕左屋企人好大ge負擔(精神上&經濟上)
mum也終於放鬆晒..開心晒..
辛苦得泥ge野,會讓人更加珍惜!
我一定會登上頂!摘居取更多榮星!
…………………
…………………
2009.3.26
呢個星期複習週,听日就第三段考試lu~~
呢几日創造左一段珍貴ge回憶-----同學錄的過程,
我地六個日日放學整同學錄搞到成12點几,
几乎無一晚好訓過,前戈兩日去Andy hm,
之後去臻hm,後戈兩日就我hm..
之前Andy,陳豪夜晚都有送我番hm.
呢段時間我感覺同佢地几個熟左好多,個個都好為班落力,
整心一致~我地要做到全班最好ge~!!
Nothing but the best for myself~!
之前擔心唔合格ge戈科化學…60科lo..
我該笑還是該喊…
唔得na~!!考試唔衰得ga!!發標na要!!!
2009.3.27
高三,比左我一個好豐富ge回憶,
好充實ge過程..時間,其實過得不算快,
只是時光流逝的感觸,仍為人之常情,
再過半年..就踏上人生ge下一階段---大學.
如今,感覺還是淡淡的,還有一點澀…
表面即使平如往常,誰知我卻不時幻想着一幕幕離別的場面..
我不懂表逹..對你們所有人的深情與不捨,我從來不懂表逹自己..
情再濃..意再深…我也能絲毫不露…
日記越寫越凌亂..
我想…還是先調理一下我凌亂的心吧…
2009.3.31
考試ge第三日,同班友仔出左唱k~!
踩中午場..好爽..好耐無咁high過na~(自從升到高三以後.)
之前沉默柄埋一二角戈几個,依家同我地爭咪tim na~!
Haha,今日好癲,因為有肥佬係到,
今好high,因為有肥甘係到,
今日好kai,因為有痙攣係到,
今日好爽,因為有四支咪係到.
今日好開心,因為有你地係到..
尋日dad打比我,話韻入左院,發燒咳..
仲要驗血..唔知咩事.依家仲住緊院.
佢話佢好煩,我有種難言ge心緒..
今日同佢地散後,我去鏡湖睇a韻,
Dad都係到,佢同我講,以前我病戈陣,佢又好似依家咁..
寸步不離,心煩意亂…(我..還是難言)
韻每次見到我,都有點陌生地叫我家姐..
也許是同父異母的關係,我和韻之間..
好像真的對彼此也只有一半的感覺..
你一點也不像我,只是替我感受了我們的父愛..
dad每次哄韻,斗笑的表情..我都會不由自主看得入神…
想起很多兒時的片段…
例牌同你短說我的近況---大學....你給我的反應遠遠不及我想要的,
我明白,那只是因為你不明白,你又怎能從我的三言兩語徹底體會了解到我現在生活的片段?
我懂..真的懂…一半就夠…
一半的感動,一半的了解,一半的父愛,一半的快樂,一半的回憶,一半的遺憾,一半的愛恨,一半的時間,一半的承諾,一半的彌補,一半的不捨,一半的反應,一半的緣份,一半的離合,一半的一切,
一半…再一半…半杯水…我有……………………
又買左樓na…係氹仔小潭山戈頭…好特別~
我地都好中2, 5月份搬lu~新環境~!yer~!
2009.4.4
呢兩日整同學錄..尋晚想寫ge日記都要等到依家…
好正,尋日終於第三段試完了!
即日ge中午,我地六個又奮斗同學錄na~!
去Andy hm整整下收到Ivan msg---“聯校保送結果出左na..恭喜你丫.”
清楚地意識到什么,即時回電比佢,話第一輪得戈d基本上都得晒!
我地几個就即刻上網查~我見到自己個名na!!!
100%錄取左na上外!! 工管!!! 呀!!!!!
見到d fd ge名,都逐一打去同佢地報喜~~
呢種喜悅..真係一生難嘗a~~!!
尋晚11:00p.m 陳豪又一次送我歸hm(業車臻.)
四丁友通宵…--“
今日大伙轉移我hm,,苦戰……
夜晚留左佢地係到食飯,,男ge每人兩大碗飯,,
haha..佢地d表情..(一大班人好開心ho~)
今朝輪住tel江西d人報喜(上外)個個都好開心…
我a公同二舅,a姨…仲話激動到有淚…><”wow~~touching~~
2009.4.6
同學錄同學錄…!!!
我地几個簡直進入左一個瘋狂狀態..!!
戈几個男ge就三日唔埋兩晚通宵..
我…寫日記ge時間都好似偷番泥咁…
尋日佢地個個係臻hm趕工…………………
………………………………
………………………………….
呢几日真係完全體會到班主任戈句"苦並快樂着”
今日3:00 Donald搞唱k-----前前高一(18)班,
機會極其難得,我唔想錯過…
亦都可能係高一(18)班ge最後一次集會..
越諗越非去不可…
個個保送晒,當庆功宴都好~~
高一(18)…(亂七八糟的回憶..)喚起我殘存的記憶..
3點几同Andy去到k房,
肥甘佢地巳經泥左,仲有Tiger佢地,凡哥佢地…
好明顯分左三堆…女仔..得我一個…
18班!? 放飛機高手…19個人…==”半班都無..
完全無左戈隻難聚ge氣氛.
同上次唱k唯一ge差別..就係無乜機會歌…(死b on)
一樣群埋肥甘戈班自己人一堆…
還好..同Donald,凡哥喜針左陣保送ge事,好替佢地開心.^^.
係呢個几乎無feel ge k房入面..有些細節感受還是很深刻..
戈首<我懷念的> 真係好難得..同V你一齊唱…
雖然到左今日,我地還是零交流..
但我相信,那一首歌的時間,我們還是感受到對方的存在..
仲有同L唱ge<熱帶雨林>…
呢一d ge感覺..相信自此也不會再有…
在這無聊的氣氛下..只有我一個在感觸..
我不後悔一直走來的每一步..
只是永遠都隱約地伴着一種叫遺憾的痛…
|
| 發表時間:2009-08-27 01:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 8 月 26 日 星期三  |
| 2009-08-26 |
分類: Memoir |
2009.2.27
今天,終於做了決定…
無論結果係點..
我只要記住,那是我為自己作出的人生其中一個決定…
我讓自己後悔.
我不讓自己自責.
呢個星期..簡直係心靈上ge折磨,,
好累..真係好累…
詳細的日後補上..//
a…想死周公了…ZZZ
2009.2.28
Besides the day 1/11, I regarded that today is another turning point for me…
Because of the decision of Uni, I’ve been really, really, really exhausted,
Originally, It’s the deadline, I’d been thinking, surfing, searching, talking, struggling myself about one week!
It ended up getting two choices in mind few days before,
one is the Beijing Normal Uni, and the other is the Shanghai International Studies Uni.
The one in Beijing is very annoying that it only has four majors to choose
---and none of them is my cup of tea, considering its reputation, location and at lease I could change the major after a yr…………………………………
……………………………………
…………………………………………….
I don’t know where my confident and my backbone had gone,
my final final choice turned to be the one in Beijing, which was not my ideal choice………………
last night, I hadn’t slept well, thinking of my lack of confident, considering my weakness and I found that it seemed I couldn’t even face myself……………………….
2009.3.2
Stop To Crazy For Two Weeks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2009.3.14
終於…終於有時寫日記na…
還是想先回憶這兩個星期值得記下的什么…
自從下定了決心考上外大..
呢兩個星期..身心受左好大煎捱,
不過呢種辛苦,真係好充實.好有意義..
有d準備畫展戈陣時ge feel..
压力,希望,期待…令我又踏上人生一大步,
我拼了,我挑戰了勇敢了下定決心了..我為自己的人生付出了,
每朝5點起身,上課落課,書不離手,搞不離口,,
我拼了,我瘋了..瘋得很充實…
把朁南兩本數咪完了,英文文法也複了,自我介紹(普,eng)改了練了背了几廿次...
上外,上外,上外…!!!只要心里諗起上外,就堅持了..
準備其間,有几個人好想多謝:
李英姿!不斷給我意見給我鼓勵給我支持!!!
李臻!撐起了好几個失落的我!
Matthew!雖然跟佢學eng花了不少$~但是好的外教就花得值!!
你給我的一句”you r an expert!”比左我唔少信心.而且我份eng自我介紹佢都好幫手.
仲有我mum!為我擔心緊張左咁耐..
叔A~所有支持我給我鼓勵ge主任,老師,同學,fd!!!
今日朝早…呢個時刻..終於到na…
朝早約左肥甘,輝係高m到食早餐,
尋晚到今朝m記ge時間..都几輕鬆..
可能尋日放學去戈個聯校咩展,見左個面試官,
佢個樣好搞笑,好得意,肥肥地,見到佢唔緊張..ha,,
今朝9點開考,一開波就筆試2個中,
…………………………………
…………………………………….
成個過程完成了,感覺盡力了…巳足夠會心而笑..
可以盡了自己最大的意志和行動去爭取自己ge真正決擇,自己ge夢想&理想,自己ge人生.
真係好欣慰,再一次,對自己刮目相看,
"原來一切的挑戰,只需要一點的勇氣,一點的自信,一點的任性,一點的瘋狂,一點的希望…加起來就足以應戰!”
---這是我的拼後感//
真奇怪,考完晒試ge無几耐,把聲即沙晒..
跟住傷風感冒咳…突然病了…
Haha..連病都病得咁合時~=v=
今日Some生日,我還是要盡人士的~
面對今天19歲的她,高三的19歲生日,
總在想着下一次陪她過的生日會是多少個年頭了?
珊,la姐,Some同我,一開始就去珊hm,
佢地係到化妝..我欣賞緊珊間屋,仲有佢間房..想像着我將來的..(要更大~^^)
佢地搞店lu~我有少少格格不入~^^”
去左間叫籠貓ge葡國餐廳,佢地ge話題,我總是答不上咀..
不過唔會悶几,咁耐未聚番d fd,感覺都几親切,
只係我同佢地ge世界,真係好唔同..
不過好多野,旁人心照就好..
……………………………
…………………………
可惜今日傷風聲沙,,一d狀態都無,
唔多唔少都會掃Some興..
我應承佢下次同佢補番數!
補番個癲癲d^d^ ge我陪佢玩盡一日!!
呢兩個星期..仲有一d大大小小ge事,深深淺淺打動我…
今個月18號卡拉ok比賽na,
但我只知道為左大學,其他咩野都要放低,即使一份友誼
---b on實嬲死我,有几次我都想同佢解釋,
一切都處於逼不得巳同無奈中...
又驚佢唔明,又驚佢ge唔明令到我嬲番佢.
所以本來好想唱<朋友>呢首歌,
不過佢唔想我都由得佢,改左首叫<北極雨>ge歌,
呢首歌對比起<朋友>,我真係無咩feel..
唉,考慮到我ge角色其實都係陪賽je,我ge心向係大學,其他咩都求其la..
有時見親b on想同佢講我無時間同佢練歌戈陣,佢ge表情都令我開唔到口,..
直至有一次我打比佢............
而係我解釋開口之前,佢就叫我比心機考好大學,實支持我…
真係有少少呆滯...當然因為感動,你明白最好,多謝……………
呢排有好多人鼓勵我,相信我,几位a sir,社工,fd,hm pp...
我會記住你地ge每一句說話…
多謝你地!!!!!!!!!!!!!
2009.3.15
今朝一起身,發覺有d唔對勁.唔知自己要做d乜...
haha,考完試,感覺好爽,
可以大方放任一下今日ge時間~~//
朝早睇左醫生,下就高三(1)班約埋去Human hm會所(影相)
我同梁~鴻係氹仔一齊去,佢香港中大收左,替佢興奮..
今年同佢熟左,覺得佢都係一個几好ge人,(除左有時有d神經質.)
去到見到一大班人之後呢..發覺自己好難合群..
加上今日聲又沙,根本置身群外了…
見到佢地玩得好開心…我諗起我地9個…
坐左個几中,我自己走先---最後一日見面試官!
約左Some,見到佢好開心,親切ge感覺番泥na~~~
(是否真正的知已,就是那種彼此肯定的感覺,不隨時間&距離而改變!?)
我地一齊搭車去番戈到(主要係收風&印象分!Ha,,多謝班主任提點!)
我地係車到諗左好多問題..
去到門口見到雪蓮姐~(佢又係到收風,,)
我急不及待搵上外個肥主任---佢真係好鬼得意,肥嘟嘟,濛豬眼,
"主任,您好,還認得我嗎?”開了頭就好..
………………………
…………………
有d後悔唔將管放第一志願~~
不過听佢d語氣,都好似想我工管多d,,
Wakaka,,心情靚到爆~~!!!
同我有講有笑,有意無意暗示我被錄取左~!!
佢今日好靚仔好可愛~!!!>w<!!!
半個几鐘之後,我&Some都係笑住走出去…
仲係漁人碼頭影低當時戈刻ge’心情’
一日結果未出,我都唔好太開心住…
呀~~我控制唔到>w<
Hahaha…\
The word ‘impossible’ is not in my dictionary!!
|
| 發表時間:2009-08-26 04:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 70 | »
|
|