2008.3.26
再忙都比5分中我a..日記非寫不可a..
第5本日記ge第一頁...(竟然比我發現中間有一版肥甘留左一堆言..) //
a...今日立幾..
還好吧..呢几日真係忙到無停..//
今日..終於約左余生(民處處長)食飯na.
6點未到同屋企人就係噴水池到等..(林sir)
ha..我見到一部巴士經過---後座係輝佢地.
不過我淨係見到肥佬&b龍 (無戴glasses)
煥記..一切面具式的應酬...累!
每次同余生傾計..都會比我一種親切隨和ge feeling.
而對住林sir..就有種無形ge压逼感..
(余生&林sir)
但倆人都會讓我不自然..
原來應酬..是那么的累人..
這樣留神..那樣注意..
什么表現談吐..微笑點頭..
今天的我狀態很mama..
該奉承的..話到咀邊..竟說不出口..
我有點任性..有點厌倦..厌倦那虛偽的自己..
說什么假話好話..
我明明很討厌林sir..
我明明厌倦了畫畫..
我明明不懂創作..
我明明不想應酬.....
明明不能隨明明..乖乖坐下來..
上一堂難得的忍耐課吧..
真唔抵得余生同林sir咁fd..(即使係表面)
兩個差天地的人..
呼..倆人能交換下角色就好..-v-||
凡事應該多向好戈面諗ge...無sir..
邊有今日ge我... 邊會識到余生..
世界充滿矛盾......總讓我感到迷惘.........//
每樣野..都好自然同肥甘泄..
我是需要這樣的朋友..誰也好..不在乎了.....
在這本日記里..我希望可以放下一個人(Ivan)
後日測生物na!!
平時上堂都唔知死左几多腦細胞..
今日餐飯無咗咁多time... h..h.....想喊.................
===========================================
2008.3.28
今日..都唔知好定唔好.
生物...唔算差ge.. 不過..算 唔講呢單!
今日中午就係一直唔知咩感覺ge唱k比賽!!(最尾戈組.)
中午一放學..何淑華就泥我hm抓緊time練歌
開始緊張了..(呢几日忙到真係連緊張ge time都無.)
1:15就入禮堂..睇...到差唔多上課..aa..到我地na.
(肥甘係到做我地小fans~ )
媽的台風成碌木咁企左係到..
都算na~
唱到中間戈陣..我竟然緊張到換唔切氣..
(.........走音~~~)
真係唔開心a! 練習都未試過.
(有d對唔住華tim..T^T")
番課室..班d人竟然話我地唱得好好..(收音..!?)
bill坐我隔離都話听唔到我走..?(哄人ge..)
肥甘話整體都ok..少少失策唔多影响..
wa姐同a枝都讚我地唱功好..
搞到我依家唔知咩feel..
算la~點都好la~
有几多野可以一帆風順ga~
既然可以選擇~
何不為得到別人欣賞而喜悅呢~?
何不為完成台上表演而欣慰呢~?
其實有身邊d fd鼓勵.我巳經心滿巳足~
呼~~~唱完na!!
無想像中咁好~ 又無想像中咁差~
玩下je~總算有個經驗a~
從填參賽表到依家, 我都無後悔過..
無論是胆胁是失敗是被哨 ,對我而言都是一種磨練.
我需要那些磨練.
我崇拜自己, 儘管有時過分自信而顯得不自量力//
今段成績到依家仲算keep得唔錯~~
呢個係我最大ge欣慰
成績..唔代表實力..係意志..!!
今段ge意志!
我點辛苦點搏都要威比上段ge我睇!
為上一段拉番d分!為...為自己ge自勉爭氣!!!
==============================================================
2008.3.29
十年前的回憶..表面上巳過去許久.
其實不知不覺中..
帶着的回憶日積月累..
直到走盡這個人生..
今日星期六..
平凡的過..一樣的忙..
沒有對畫畫產生過沖勁..
一直為堅持而堅持着..卻一直拖着決定...
其實我根本沒有想過入美朮學院.
只係林sir一直開口埋口傳達呢d信息比我..
一切ge奮斗..為現在多過為將來..
我想證明些什么..? //
daddy話..東華層樓賣左..
想買間大d ge屋..
(許久沒給我生活費了..我只能一次又一次'諒解')
賣掉..沒有問過我..(與我無關是嗎?)
你說過東華有我名..(我沒有揭穿你..也沒有必要.)
房子要賣掉..我的童年也埋掉..
那就讓它永遠沉睡吧..
過去的巳逝去..
不堪回首的過去..
不明白我到底一直执着不捨留戀些什么..
人生中一點一滴的變化..
其實很可怕..尤其當你默然回首時..........
=================================================
2008.4.5
好想.. 好想發癲!!
好想大哎~!! 死人Flash!!
呀----------------------------------------------------------------------!!!!!!
連續用左我兩日宝貴ge time a!!
我ge plan! 我ge前功!!
下星期日日又默又測又考..
咩意思我乜都無店過!!
今段ge命運會點!!
驚a.. 唔好a...
好大压逼感..毒蛇纆身..
relax唔到.. 我今段真係科科死出泥咁ge..
复活節早巳過左..听日點死!
7科!!!!!!!!!!!!!唔好去死!
e.............!!!好想打人a!!
我要證明比人睇我得ga..
我得ga...
唔可以衰ga..
我唔訓都要死點佢!!
電腦a電腦...前世同你有仇咩..
乜野成績結果特別鳴謝今日無心情記低!!
本小姐發標ing...!!!
=========================================================
2008.4.6
一日..畢竟太少了...
真係好累...
今日中午想訓覺..
點知訓足一個中發足一個中惡夢..
訓得唔好..激氣.
或者巳經..到左就崩潰ge感覺..
是否太大压力..
突然間好想打波..
突然間好想跑步..
時間逼得太緊..
咩都做唔到..
飯不離書的日子(我食飯太龜速了..)..還要捱多久..
鳴..又想喊..
點解呢段充實ge日子又似浪費光阴ge抄襲...
身心都好累...我真係好想發泄下..
夏季的氣息a........獅子座ge power去左邊到...
番來囉~~~
a...............好想去青山放歡下..
la la la~~~
|