manna_89
暱稱: ♪[▊Amethys t .++
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
好友名單
最新文章
2011-01-01
2010-12-31
2010-11-06
Expo之旅三
this year
2009 年 7 月 16 日  星期四   晴天


2009-07-16 分類: Memoir

2008.4.10

狂奔左3日..今日又PK!
                煩死人na..........
       做乜後期狂P ga..我ge前功a..
                       究竟因為d咩..越执着拼命越不乎理想..
                                  好辛苦a..可以寫d咩..
            心情起伏不定..全在成績好壞..
                     我就顛na..呢d咁ge日子.........唉//
發覺對一切經巳凋淡..凋淡.......
為成績為目標為將來為自己為生活.....
           其實我比較喜歡這樣的自己..
溫習之前..要笑下先!      ^"^
======================================================
 
2008.4.11
 
      尋晚真係好多謝肥甘幫我溫咗咁耐computer(tel狂斷線ge狀況下.)
   我發覺依家d高分層再唔係純粹ge 9字頭..而係99~100...==||
一兩科就可以抛几廿分..真係無言.
唔理得咁多na..
至少係枝&肥甘當中..要搏盡佢!!
     為拼搏而拼搏ge朋友...一切都非比往日了..
          機械式的生活..
          機械式的我們..
          機械式的日記..
              討厌的'機械人'呀!心都是铁做的!
                         夠na你地!!!
將時中ge指針使勁加快加快加快.......!!!!
 等待解放的日子............
==============================================
 
2008.4.12
 
        地獄式ge測驗週經巳告一段落..成績並不理想..
把剩余的志氣留給下週吧(exam..)..
一切還是要繼續...//
        本來今日諗住請肥甘去皇朝afternoon tea..(成績債餐.)
點知要經賭場..之後..--"(你明就好)
之後好無奈咁去左間叫'綠茶坊'到叫左壺桂圓茶同d小食..
呢d偷閒ge時刻太難得na~~
對13班...開始有話題..輝sir班..也免不了...
   至於你不久的生日...
你彷彿早有安排..
在我面前耍神秘~!?(又不是我生日..)
你沒有在意他們..   我听得出.
為何不是九個?   我明知故想.
   "到時..你唔會着得好求其ga可?"
      ...我無言..內心有些掙扎..
大家咁fd..我本應好樂意..
 但你給我的"純"友誼..
  令我不安..
                    也許你很重視你ge十八歲生日..
                     也許我是你十八歲那一刻最重視ge人..
                      身為你至fd..也許     我不應該令你失望..
=================================================================
 
2008.4.14
 
考試第一日.甭提="=
 
  自從作咗篇叫<咫尺與天涯>ge作文..
    對daddy..又多了份悲哀..
      因為你..我好認真咁作..
   為求接近我心靈的呼喚..
過去的..為何總令人心痛眷戀..
        尋日你打比我..話欠我半年ge生活費到時一次過還我.
                            我漠然'哦'了聲..
你問我是否因你的拖久而不開心(好一段時間沒給你tel)
                           心弦一觸..(有種諷刺的感覺..帶點痛.)
你欠我的..難道真的是物質上的$嗎?
我要的是你對我的在乎..對我的付出..
對你..是無奈..有點無言的恨..
但都因為要放開而去不在意..
但沒給你tel..
只是因為我太忙了..忘了..
           不在乎的我..今次為何又淚水盈盈......
================================================
 
2008.4.16
 
考左几日試..有d悶..
不過還算頻忙中的輕鬆了..
起碼有午睡..-v-~//
巳經唔會對考試ge完結過度期盼na..(尤其係第一,三段.)
其實真正期盼ge日子..
早到真的好嗎?
早到代表早逝...//
夏天na........我像被困在龐里的獅子.....//
每次寫日記..都好想清楚摸透自己心底的感受..
而每次..總寫不出什么.
是否看透了世塵交厌了朋友听厌了情歌...
過去的我..過去的事..
為何都沒有了意義沒有了價值沒有了生命...
死寂..一切都是時間的陪襯品...
我做的一切都是時間的陪襯品...
死寂...回憶一片死寂.......
=============================================
 
2008.4.19
 
考完試na考完試na!!
咩都唔理na!!
最想做ge第一樣野就係寫日記
之後~~今晚有節目..奔兩餐!?
一餐係Buffet..(謝禮)7點
二餐係肥佬請..9點
時間好尷尬..
最無奈ge係..wa姐叫埋'佢地'
a枝問我介唔介意lvan去.
都唔到我介意la..只係..我真係唔想見到佢l..
同wa姐ge'佢地'..就同搭枱ge陌生人一樣..
然言..我也沒有推託這餐的必要吧..//
至於肥佬戈餐~
食唔落去坐下都好a~^^~
====================================================
 
2008.4.19
 
偏偏..天刮起了台風..
今日一切活動取消了..
我竟然暗中謝了天..
感謝衪替我逃離了那些逃離不了的事..人..//
個天命中率真高..
考完試ge同一日下午一擊即中..
就咁..奉献左成個下就..
a....忍受唔到na..//
夜晚..有種出去走走的沖動..
想到了龍韻..那個你跟我說理想的地方..
那個看湖面最美的角度..
那處石級..那份感動..
那..該死的回憶..
一次又一次徘徊..
發覺一切事情麻目也有限度..
我最痛的是心仍在痛..
那湖對面那條路..在你生日那天我們踏着單車經過的..
還有彼岸我們抛石仔的痕跡..
背後抬頭..我又彷彿看見我倆在山頂上撕着的紙碎..
順風飄下..一切在殺那間又定格在我眼簾下..
只听見風聲..使勁地吹亂我披頭的散發..
風的凄..我理解..
======================================================
 
 

 

發表時間:2009-07-16 11:40 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 16 日  星期四   晴天


2009-07-16 分類: Memoir

2008.3.26

                  再忙都比5分中我a..日記非寫不可a..
  第5本日記ge第一頁...(竟然比我發現中間有一版肥甘留左一堆言..)  //
                                 a...今日立幾..
                                     還好吧..呢几日真係忙到無停..//
   今日..終於約左余生(民處處長)食飯na.
        6點未到同屋企人就係噴水池到等..(林sir)
            ha..我見到一部巴士經過---後座係輝佢地.
                 不過我淨係見到肥佬&b龍 (無戴glasses)
煥記..一切面具式的應酬...累!
每次同余生傾計..都會比我一種親切隨和ge feeling.
而對住林sir..就有種無形ge压逼感..
(余生&林sir)
但倆人都會讓我不自然..
 原來應酬..是那么的累人..
  這樣留神..那樣注意..
    什么表現談吐..微笑點頭..
今天的我狀態很mama..
該奉承的..話到咀邊..竟說不出口..
我有點任性..有點厌倦..厌倦那虛偽的自己..
說什么假話好話..
             我明明很討厌林sir..
                     我明明厌倦了畫畫..
                               我明明不懂創作..
                                        我明明不想應酬.....
         明明不能隨明明..乖乖坐下來..
                                                   上一堂難得的忍耐課吧..
真唔抵得余生同林sir咁fd..(即使係表面)
    兩個差天地的人..
            呼..倆人能交換下角色就好..-v-||
   凡事應該多向好戈面諗ge...無sir..
邊有今日ge我...               邊會識到余生..
  世界充滿矛盾......總讓我感到迷惘.........//
                 每樣野..都好自然同肥甘泄..
                 我是需要這樣的朋友..誰也好..不在乎了.....
                 在這本日記里..我希望可以放下一個人(Ivan)
後日測生物na!!
  平時上堂都唔知死左几多腦細胞..
    今日餐飯無咗咁多time...      h..h.....想喊.................
===========================================
 
2008.3.28
 
今日..都唔知好定唔好.
    生物...唔算差ge..     不過..算  唔講呢單!
今日中午就係一直唔知咩感覺ge唱k比賽!!(最尾戈組.)
中午一放學..何淑華就泥我hm抓緊time練歌
開始緊張了..(呢几日忙到真係連緊張ge time都無.)
    1:15就入禮堂..睇...到差唔多上課..aa..到我地na.
                                                                 (肥甘係到做我地小fans~)
        媽的台風成碌木咁企左係到..
           都算na~
              唱到中間戈陣..我竟然緊張到換唔切氣..
                                                                           (.........走音~~~)
真係唔開心a!      練習都未試過.
                                   (有d對唔住華tim..T^T")
                         番課室..班d人竟然話我地唱得好好..(收音..!?)
                 bill坐我隔離都話听唔到我走..?(哄人ge..)
          肥甘話整體都ok..少少失策唔多影响..
    wa姐同a枝都讚我地唱功好..
搞到我依家唔知咩feel..
                       算la~點都好la~
有几多野可以一帆風順ga~
    既然可以選擇~
        何不為得到別人欣賞而喜悅呢~?
        何不為完成台上表演而欣慰呢~?
 其實有身邊d fd鼓勵.我巳經心滿巳足~
             呼~~~唱完na!!
                  無想像中咁好~  又無想像中咁差~
            玩下je~總算有個經驗a~
從填參賽表到依家, 我都無後悔過..
 無論是胆胁是失敗是被哨 ,對我而言都是一種磨練.
                                                                   我需要那些磨練.
                             我崇拜自己, 儘管有時過分自信而顯得不自量力//
今段成績到依家仲算keep得唔錯~~
                                      呢個係我最大ge欣慰
             成績..唔代表實力..係意志..!!
                                                今段ge意志!
   我點辛苦點搏都要威比上段ge我睇!
             為上一段拉番d分!為...為自己ge自勉爭氣!!!
==============================================================
 
2008.3.29
 
十年前的回憶..表面上巳過去許久.
其實不知不覺中..
帶着的回憶日積月累..
直到走盡這個人生..
 
        今日星期六..
            平凡的過..一樣的忙..
                 沒有對畫畫產生過沖勁..
                     一直為堅持而堅持着..卻一直拖着決定...
                          其實我根本沒有想過入美朮學院.
                                只係林sir一直開口埋口傳達呢d信息比我..
                                      一切ge奮斗..為現在多過為將來..
                                              我想證明些什么..? //
daddy話..東華層樓賣左..
 想買間大d ge屋..
    (許久沒給我生活費了..我只能一次又一次'諒解')
      賣掉..沒有問過我..(與我無關是嗎?)
         你說過東華有我名..(我沒有揭穿你..也沒有必要.)
房子要賣掉..我的童年也埋掉..
   那就讓它永遠沉睡吧..
       過去的巳逝去..
            不堪回首的過去..
               不明白我到底一直执着不捨留戀些什么..
         人生中一點一滴的變化..
   其實很可怕..尤其當你默然回首時..........
=================================================
 
2008.4.5
 
               好想..     好想發癲!!
                                       好想大哎~!!  死人Flash!!
     呀----------------------------------------------------------------------!!!!!!
連續用左我兩日宝貴ge time a!!
          我ge plan! 我ge前功!!
              下星期日日又默又測又考..
                    咩意思我乜都無店過!!
今段ge命運會點!!
     驚a..          唔好a...
          好大压逼感..毒蛇纆身..
        relax唔到.. 我今段真係科科死出泥咁ge..
                                                    复活節早巳過左..听日點死!
                                                                  7科!!!!!!!!!!!!!唔好去死!
                                                       e.............!!!好想打人a!!
我要證明比人睇我得ga..
                                         我得ga...
                                                      唔可以衰ga..
                                                                        我唔訓都要死點佢!!
                                                                        電腦a電腦...前世同你有仇咩..
                                            乜野成績結果特別鳴謝今日無心情記低!!
                                                                本小姐發標ing...!!!
=========================================================
 
2008.4.6
 
        一日..畢竟太少了...
                                    真係好累...
                                                     今日中午想訓覺..
                                                     點知訓足一個中發足一個中惡夢..
                                            訓得唔好..激氣.
或者巳經..到左就崩潰ge感覺..
是否太大压力..
 突然間好想打波..
 突然間好想跑步..
         時間逼得太緊..
                 咩都做唔到..
                                        飯不離書的日子(我食飯太龜速了..)..還要捱多久..
鳴..又想喊..
             點解呢段充實ge日子又似浪費光阴ge抄襲...
   身心都好累...我真係好想發泄下..
              夏季的氣息a........獅子座ge power去左邊到...
                                                                                    番來囉~~~
a...............好想去青山放歡下..
 
la la la~~~
 
 
 
 
發表時間:2009-07-16 10:57 AM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 139
留言總數: 354
今日人氣: 7
累積人氣: 13693
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
每月文章