2008.9.20
今日星期六.亦係我一個星期最期代ge一日.
溫左半日eng~~哈..
今日去Asia,,笑死我.
真係話foreigner d tutor係5同d..
我同個gay笑到bill晒眼泪..(ugly posture!!)//
目前對一切ge感覺還好..
越泥越中2呢班..高三(1)
有種莫名ge滿足&幸福~~~
人..往往追求將來的美好.
他們的意義彷彿永遠在前頭..
其實.懂得享受現在每分每秒.
才是人生最大的藝術.最有意義的人生.
祝我快樂. 永遠快樂.^^
================================================================
2008.9.21
今朝李臻又起唔到身跑步..
激死我na..
一次可以原諒.兩次可以忍耐.今次第三次放我飛機na..!!
有氣...
跟住9:30約左佢搭車過澳門听戈d升學講座..
佢竟然可以未等到我tel就上左車............
a..............................有時真係唔知點同佢相處..//
約埋肥甘.強.輝.一齊過粵華..
听...唉...zzz...
藝術?設計?==!!a...............................
乜鬼建築設計..!?
我....a..............................><"//
係听座撞到(1)班ge同學~叫...a Lim?//
之後我同李臻走先..
wa..我同佢去左間野諗住食中午la..
佢出街竟然淨係帶廿蚊..
見到餐牌d價錢都係過廿蚊.
仲叫我自己食..(你望住我食!?)
!!!夠na..我嬲得制咩都無講拉左佢出去..
(d待應望住晒..>"<!)
今日受夠佢d style!!
激死.唔識講.
或者交集ge人真係比補集ge人適合我多d..==
==========================================================
2008.9.22
今日測左第一科電腦..唔理想.
唔可以ga! 我唔可以比自己失手ga..
我認我無認真對待測驗前5分中..
原來..狀態比實力更重要!
唯有希望呢科係我以後ge動力&成功之母la...=v=
I love the class teacher and the classmates.
They make me happy & confident..
羡慕人地無GE野之前,要想想比別人好的..自己所拥有的.
今年...最苦..也最樂.^^
====================================================
2008.9.23
今日真係好開心..
打風a哈哈..
唔係話唔想番學~不過真係太忙na~
今日一日..做左唔少野~
我係到諗呢..一直以泥.
我都有個目標.
而呢個目標又實際中帶點虛..
就係將來要賺好多好多$~
從'富有'呢個名詞..我不知不覺中從心理學呢門野得到深層ge理解.
我一直都堅信.心靈上ge富有遠遠超於實物財富.
...................................
...........................
會展又唔錯je~~
呼..為何選科到我手中如此兒戲.?
是因為我根本不了解自己?
唉..你想點a...
我到底想點.......
To go for great goals, u have to start from minor one!
=============================================================
2008.9.27
測左兩科数科..不過不失..
發覺係呢班..越泥越開心~
唔單止几位搞笑人仕~
仲有好多new fds~~
佢地比我ge感覺..好nice..
估唔到因為呢班.
我會變得更加積極.更加快樂.更加愛上受..
同你地fd同你地傾計同你地講笑.
我會感覺自己一d都唔孤獨.
融入呢班ge感覺好好..
但有d感覺..唉..我真係唔識講
我有少少意識..你地比我ge呢種感覺..會慢慢變質.
我開始feel到..你地對我ge feeling........
今日同b龍係aisle到傾計..
我發覺自己對呢8個男生特別唔同.
唔會有太多顧忌.
唔係佢地每一個有咩特別.
而係佢地成班人比我ge感覺
而致我對佢地每一個都同其他人唔同.
有種..歸屬ge感覺..
有種..親切ge感覺..
B龍話佢驚保送唔到大學..
驚有咩用,我有係希望佢理性決心行動..
(九個成功人仕ge身影突然閃過我腦海.)
==========================================================
2008.9.29
高三..給我意想不到的快樂..
每日番學.每日快樂充實.
係呢班.我學會自信.學會展現.學會領導.學會自立.學會成熟面對處理一切..
成績..不過不失..
今日同wawa係aisle傾左陣計..
感覺又番泥---以前ge戈種熟悉.
佢問左我關於lvan ge野.
仲話如果唔舒服就當佢無講過.
話.說了就是.怎當無講過?
但我.巳變.毫無.一絲.感覺.
我愛上現在的生活.
希望心情一直不變.
想記記高三(1)班混熟了的好几位人兄:
何小肥.XX彬.Lim.XX能.Lemon Tea.吴珊珊...有d名仲未記得.
听日測eng~~後日10.1
出版佈!!第一次feel到自己ge責任感!!
===============================================================
2008.9.30
今日好開心.好滿足.好幸福..
唱歌比賽."紅日."
hahaha..我地班攞左第四~高三(1)班ge氣氛..
比我一種大家庭ge感覺..
+v+~真係從未試過..如此心動..為班心動..
為所有對我好ge人心動..
為自己ge快樂而心動..
今日中午陪8兄弟去食野..(我無食)
諗住陪佢地坐下一間番hm食..
(只係突然想同你地一齊..傾下計..聚聚..)
點知唔記得中午要練歌..
搞到無食野..==
xx廉.你的好意我心領.
避不了的感動.
突然感覺全世界都在愛我..
突然發覺比所有人都快樂..
我的世界只存在友愛.
友情讓我拥有全世界.
讓我以友愛來報答你們.
高三這一年.其實有好多幻想同現實交加.
逃不了的碰動...但我們無時間多想.
當察覺到的時候.還有多少.還有多少....
讓我們倒數..提早說聲捨不得........
|