manna_89
暱稱: ♪[▊Amethys t .++
性別: 女
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
好友名單
最新文章
2011-01-01
2010-12-31
2010-11-06
Expo之旅三
this year
2009 年 8 月 5 日  星期三   晴天


2009-08-05 分類: 未分類

2008.9.20

今日星期六.亦係我一個星期最期代ge一日.
溫左半日eng~~哈..
今日去Asia,,笑死我.
真係話foreigner d tutor係5同d..
我同個gay笑到bill晒眼泪..(ugly posture!!)//
 
目前對一切ge感覺還好..
越泥越中2呢班..高三(1)
有種莫名ge滿足&幸福~~~
 
人..往往追求將來的美好.
他們的意義彷彿永遠在前頭..
其實.懂得享受現在每分每秒.
才是人生最大的藝術.最有意義的人生.
祝我快樂. 永遠快樂.^^
================================================================
 
2008.9.21
 
今朝李臻又起唔到身跑步..
激死我na..
一次可以原諒.兩次可以忍耐.今次第三次放我飛機na..!!
有氣...
跟住9:30約左佢搭車過澳門听戈d升學講座..
佢竟然可以未等到我tel就上左車............
a..............................有時真係唔知點同佢相處..//
約埋肥甘.強.輝.一齊過粵華..
听...唉...zzz...
藝術?設計?==!!a...............................
乜鬼建築設計..!?
我....a..............................><"//
係听座撞到(1)班ge同學~叫...a Lim?//
之後我同李臻走先..
wa..我同佢去左間野諗住食中午la..
佢出街竟然淨係帶廿蚊..
見到餐牌d價錢都係過廿蚊.
仲叫我自己食..(你望住我食!?)
!!!夠na..我嬲得制咩都無講拉左佢出去..
(d待應望住晒..>"<!)
今日受夠佢d style!!
激死.唔識講.
或者交集ge人真係比補集ge人適合我多d..==
==========================================================
 
2008.9.22
 
今日測左第一科電腦..唔理想.
唔可以ga! 我唔可以比自己失手ga..
我認我無認真對待測驗前5分中..
原來..狀態比實力更重要!
唯有希望呢科係我以後ge動力&成功之母la...=v=
 
I love the class teacher and the classmates.
They make me happy & confident..
 
羡慕人地無GE野之前,要想想比別人好的..自己所拥有的.
今年...最苦..也最樂.^^
====================================================
 
2008.9.23
 
今日真係好開心..
打風a哈哈..
唔係話唔想番學~不過真係太忙na~
今日一日..做左唔少野~
 
我係到諗呢..一直以泥.
我都有個目標.
而呢個目標又實際中帶點虛..
就係將來要賺好多好多$~
從'富有'呢個名詞..我不知不覺中從心理學呢門野得到深層ge理解.
我一直都堅信.心靈上ge富有遠遠超於實物財富.
...................................
...........................
會展又唔錯je~~
呼..為何選科到我手中如此兒戲.?
是因為我根本不了解自己?
唉..你想點a...
我到底想點.......
To go for great goals, u have to start from minor one!
 
=============================================================
 
2008.9.27
 
測左兩科数科..不過不失..
發覺係呢班..越泥越開心~
唔單止几位搞笑人仕~
仲有好多new fds~~
佢地比我ge感覺..好nice..
估唔到因為呢班.
我會變得更加積極.更加快樂.更加愛上受..
同你地fd同你地傾計同你地講笑.
我會感覺自己一d都唔孤獨.
融入呢班ge感覺好好..
但有d感覺..唉..我真係唔識講
我有少少意識..你地比我ge呢種感覺..會慢慢變質.
我開始feel到..你地對我ge feeling........
 
今日同b龍係aisle到傾計..
我發覺自己對呢8個男生特別唔同.
唔會有太多顧忌.
唔係佢地每一個有咩特別.
而係佢地成班人比我ge感覺
而致我對佢地每一個都同其他人唔同.
有種..歸屬ge感覺..
有種..親切ge感覺..
 
B龍話佢驚保送唔到大學..
驚有咩用,我有係希望佢理性決心行動..
(九個成功人仕ge身影突然閃過我腦海.)
 
==========================================================
 
2008.9.29
 
高三..給我意想不到的快樂..
每日番學.每日快樂充實.
係呢班.我學會自信.學會展現.學會領導.學會自立.學會成熟面對處理一切..
成績..不過不失..
 
今日同wawa係aisle傾左陣計..
感覺又番泥---以前ge戈種熟悉.
佢問左我關於lvan ge野.
仲話如果唔舒服就當佢無講過.
話.說了就是.怎當無講過?
但我.巳變.毫無.一絲.感覺.
我愛上現在的生活.
希望心情一直不變.
 
想記記高三(1)班混熟了的好几位人兄:
何小肥.XX彬.Lim.XX能.Lemon Tea.吴珊珊...有d名仲未記得.
 
听日測eng~~後日10.1
出版佈!!第一次feel到自己ge責任感!!
===============================================================
 
2008.9.30
 
今日好開心.好滿足.好幸福..
唱歌比賽."紅日."
hahaha..我地班攞左第四~高三(1)班ge氣氛..
比我一種大家庭ge感覺..
+v+~真係從未試過..如此心動..為班心動..
為所有對我好ge人心動..
為自己ge快樂而心動..
 
今日中午陪8兄弟去食野..(我無食)
諗住陪佢地坐下一間番hm食..
(只係突然想同你地一齊..傾下計..聚聚..)
點知唔記得中午要練歌..
搞到無食野..==
 
xx廉.你的好意我心領.
避不了的感動.
突然感覺全世界都在愛我..
突然發覺比所有人都快樂..
我的世界只存在友愛.
友情讓我拥有全世界.
讓我以友愛來報答你們.
 
高三這一年.其實有好多幻想同現實交加.
逃不了的碰動...但我們無時間多想.
當察覺到的時候.還有多少.還有多少....
 
讓我們倒數..提早說聲捨不得........
 
發表時間:2009-08-05 12:24 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 8 月 3 日  星期一   晴天


2009-08-03 分類: 未分類

2008.9.1 .

听日開學lu~
咩感覺都好la.
做好每一日ge自己就ok.//
唉.听朝唔可以同李臻行山na..
之後ge約定..就改左每個星期日朝早.
呢排都係同李臻一齊.
新ge fd.
一種新ge感覺.
同佢一齊.一d压力煩惱都無.^^
 
今日中午約左some去影貼紙相(一年一度)
無感覺可記.
 
呢排無搵過肥甘..
唔知佢又會唔會嬲我..
不過算la..竟然係'兄妹'.
點會話疏就疏.
听日番學na~!!
早聚..早散..
===================================================
 
2008.9.2
 
今日終於學開禮.
一切還好..無咩特別感覺.
a..有.
我今日登英文分(夏令)
發現我全班最高^^!
自信番晒泥~~~加油!
跟住約左李臻去正校攞書.
我仲上左佢hm..
wa~~~無敌大海景...
仲大開兩次眼界
-----一只大螗蜋...吓死我地..
hee..無咩做.
我好快就歸hm lu~
溫eng~去c3~就咁//
明天將會是美好的一天~~yes!
 
===============================================================
 
2008.9.5
 
高三開學几日na..都忘了寫日記.
除左個eng miss之外.
一切還好...
 
因為同一層..
同Tiger碰頭多了..
自然也會敏感.
那種外冷內熱...
但我們連微笑的理由也沒有了...
我們只熟識在時光的隧道里..
 
lvan. 你說你和我之前一樣痛.
我想說我變得像你之前一樣冷漠.
你的痛.沒有讓我痛.
也沒有快樂之言.
只讓我感到自己的麻目.
 
問過下d miss a sir..
睇泥我ge HK dream..
唉...自信原來是要有前功.
希望原來要有可能的條件.
所以似虛其實的東西...其實也很諷刺.
我像慢慢走回原地..那條沒有方向的路.
我只想..找個實實際際的目標...
 
======================================================================
 
2008.9.7(星期日朝早8點記)
 
啱啱同李臻跑完山番泥.
依家感覺好fresh~~
講番尋日.
班總戈陣好多人向班主住complain eng miss.
我都被逼供左兩句.
班主任叫我同佢溝通~~~
唉.溝通~!?
即管形式下lo..有鬼用咩.
放學同几個男生搵eng miss..
傾下計wo..班男仔好假lo.
我淨係想笑. 咩都唔想講.
索性換左個miss la! 見到佢都唔開胃.//
yeryeryer~~下就就唔同feel na~
5:00~6:30戈段間.
係我學eng以泥最最最開心最成功ge一次!
^^..尋日開始.
Asia Eng到換左個a sir~
佢教ge方式完全合我意~
尋日我足足同佢傾咗個半中..
ok流暢~~
爽爆! 好興奮.~~~
恨不得日日去學~
越泥越中2 eng~~!!!
a~~~我依家ge生活太美好na..
今日要好好利用!!
加油!
must be strong. can't show them that u r weak!
 
===============================================================
 
2008.9.8
 
唔知几時開始.
我中2左番學.
唔知几時開始.
我對高三(1)班有種莫名ge好感.
漸漸地..李臻與我形影不離.
我有了動力.有了鼓勵.有了良伴..^^
有了簡單的快樂..
班上有几個男仔..都算傾得埋.
我並不孤獨..
還有一班老友記.
每次的碰面.都是那么的親切.
我愛上現在的生活.
學習節奏..
每天5:30溫我最愛的eng!
放學溫習&复習!
一分中也不想放松.
我快.我快樂.
我獨往.卻一點也不孤單.
真正的友誼.心靈巳相通.
過去的友誼.恕我看不見.
====================================================================
 
2008.9.9
 
好多野..唔係話你想點就點..
社會.還是現實的.
我又怎能讓全界滿足我的自私..
唉.................
今日同梁成業(monitor)搵班主任上訴...eng miss!!
無效無效..早知無用.
但我還是想訴..
明知廢話....
唉......起碼..算我盡力了...
呼..我頂!
又同佢(eng miss)傾?
我唔想再晒時間做d無謂野na!!!
以後ge eng class做自己野! 逼我.
我知我無权換miss無权改變別人.
但我還是要堅持"自己想點就點"!
頂!
你繼續係到講廢話!
以後ge課我自己上.
你講你書
我學我書.
你都無权阻止我效率!
頂! 濠江!
=================================================================
 
2008.9.17
 
好累a..
當測驗一科科埋身時..
我無形ge压力令我心跳加速..
一切泥得無方向..
我唔知可以點.
有時候我真係好驚.
我驚我會應付唔泥.
我驚我有時會理智唔泥..
好難放鬆..
我唔想咁..我要自制..
個個為前途為自己各自進取..
我都要快d搵好方向定好目標.
keep好狀態!
唔好諗其他野先NA.
依家最近ge目標就係第一二段!
唔係讀唔讀HK 住!
放松d..
盡力就好..
最緊要盡力..
一定要..盡全力.!!
the word "impossible" is not in my dictionary!
====================================================
 
 
發表時間:2009-08-03 11:55 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌統計
文章總數: 139
留言總數: 354
今日人氣: 6
累積人氣: 13732
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
每月文章