冇野講!8
今日科學堂同38打架,我原本同佢play,用好似打針果d黎play,我話噴佢,(冇水)佢話唔驚,我咪噴佢囉~(噴左d水花)佢一d都冇濕。佢就用有半支水既噴我,仲揭起我件衫比人see(係叫果隻)我咪不自覺地爪佢
Sorry~
留言~
今日又比人鬧,我一朝早就睇TV,睇到11:00幾,咁就比人罵,我唔理佢,佢就冇嘈。我又繼續play,play到12:00幾,又比佢罵,無味。
2:00幾,留下嘈到拆天,係到唱歌,又要唔係明星,煩到嘔。
留言吧