琴晚去左人地到訓,成10:00先去,去到就睇TV,睇到10:30就熄電視,係到play(鋤大2)ALWAYS輸。
跟住係房傾下計,打下交就12:00幾,全世界人訓左,我地就出左去打PS2(真.三國無雙)令左好多終極武器。超high,成3:30先訓,第2朝7:00起身(痴線架)。
之後就去左NEXT PEOPLE 屋企溫中史&睇yamakasi。(真.三國無雙fans add我or留言。
今日中文堂miss wong 比我地整到cry 。又話play成語遊戲,又唔公平,我地咁嘈囉。佢就話"自已做野啦"我地咪做自己野囉!!佢就cry ~!!
全部人都唔理我,理我果d只係想我做佢既陪襯品!!
如果真係當我係fd ,請同我講~我好樂意做你個fd。msn:[email protected]