今日好慘!比24,9,7整到我冇左支3.8既無卬良品筆(free lee 過度)食飯既時侯,同30去左金豐,see到25,40,16,過左一陣11,9,7黎埋。11過左黎,得7&9兩個坐。又過左一陣,14&13黎埋......嘈到嘔茄,個個望住us(魚皮)门
今日去左舞獅!!7:00起身食野,8:00係白沙村舞獅拜神,然後就行去天后廟舞,(我舞獅尾)大約12:00走。12點幾先去馬田舞(又係我舞獅尾)。出左7隻獅(我舞緣色)又要採青。累到嘔茄!!