| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 16 日 星期日  |
| 2010-05-16 |
分類: 未分類 |
牙妹~晴真係好對唔住...你地一定唔好受...我都係...e幾日我都係到喊為左屋企為左e件事過意唔去...對唔住 /_\希望你地原諒下次我會同晴佢地一齊搵你的一定會的.....真的對不起
|
2010 年 5 月 15 日 星期六  |
2010 年 5 月 10 日 星期一  |
| 2010-05-10 |
分類: 未分類 |
這份情真係值得我留戀嗎佢總係令我好憎佢咁點解你唔可以改下喎我知道你對我好但係你性格好黑人憎唔只我一個話你呀仲有晴佢地呀如果你覺得煩覺得厭...咁我地不如咩啦我地一齊就有咁多問題出現啦咁我地之後會點呀我真係唔知囉我再一次對你失望... |
2010 年 4 月 28 日 星期三  |
| 2010-04-28 |
分類: 未分類 |
今日係學校參觀日我地F.2就去香港科學館到參觀啦初頭都好有興趣睇架不過之後因為好攰就唔想睇啦睇完之後就番學校解散啦番到屋企換完衫就同晴食lunch啦都ok開心架^^之後我就同晴佢地去左逸東到行啦跟住晴佢地就要去荃灣所以我就番左屋企啦之後我又落左去陪我個fd係魅力到買野啦而且我個fd介紹左另外一個fd俾我識我覺得佢個fd都ok好人呀買完野之後就去左圖書館到睇書睇左陣書我地就各自番屋企啦 |
2010 年 4 月 25 日 星期日  |
| 2010-04-25 |
分類: 未分類 |
對唔住…傷害左你了對唔住……我知道就算講幾多個對唔住都係無法彌補你既痛...當初係我選擇你傷害你最深既都係我我諗你討厭我了....覺得煩了....覺得悶了....全部都係我既錯我係一個唔值得人地去愛錫既人...如果當我拋棄你既時候你還會等我嗎?我知道咁樣奢望係好自私如果你都係咁諗我這種人你就早點放棄吧不要等一世了.... |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 16 | »
|