| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 7 月 15 日 星期四  |
| 2010-07-15 |
分類: 未分類 |
今日係我地補考生註冊日咁我同我阿媽8點幾係校務處等到9點幾啦入到校務處啦跟住俾錢啦因為阿媽得$500咁d人又冇得找喎咁米出左學校囉跟住我阿媽就跑啦我係唔知佢跑左去邊架做阿媽既可以拋低個女自己走左去囉就算佢番工遲到呀都唔洗咁樣呀真係好火囉果陣時不過之後見到晴佢地就冇咩野啦仲去左蚊屋企玩都幾開心架^^多謝你地><
|
2010 年 7 月 14 日 星期三  |
| 2010-07-14 |
分類: 未分類 |
補考結果出左啦~~我....合格左呀•v•開心開心^^多謝支持我既大家><thx~~ |
| 2010-07-14 |
分類: 未分類 |
琴日補完考真係輕鬆晒><可能得到大家既支持啦^^多謝....^p^今日7:25起身算遲架啦.....不過食完早餐就冇野做啦~~真係悶悶呀@.@冇咩特別野打住咁多先啦... |
2010 年 7 月 13 日 星期二  |
| 2010-07-13 |
分類: 未分類 |
星期日我去左打排球都幾開心架^^不過兩隻手好痛@w@e幾日阿媽係咁叫我溫書佢真係煩>w<因為要補考....今日就係補考既日子啦.3.希望我可以考好d啦...大家會支持我架可???!!如果支持我既~就留個cm仔啦>v< |
2010 年 5 月 19 日 星期三  |
| 2010-05-19 |
分類: 未分類 |
今日放左學去左晴屋企到幫佢洗倉鼠籠之後見咁大雨就係晴屋企食完飯先走啦今日都幾開心架因為同晴佢地一齊仲可以見到佢^///^喜歡上他了...... |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 16 | »
|