| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 11 月 13 日 星期六  |
| 2010-11-13 |
分類: 未分類 |
今日我同阿媽去山頂一日遊我地8點幾就上左旅遊車啦首先我地去左淺水灣先睇下d佛像之後11:30又上番車去珍寶王國之後塔船到珍寶海鮮舫到食lunchd野都ok好食食完之後我地又塔番船過番去珍寶王國去塔車上山頂山頂d路又彎又塞車搞到我勁唔舒服不過落左車之後就好番好多阿媽買雪糕俾我食@v@嘻大概去到3:30就上車番東涌啦番黎果時個導遊姐姐唱歌俾我地聽佢唱歌都幾好聽架就係咁我地就好開心咁番到屋企啦
|
2010 年 11 月 12 日 星期五  |
| 2010-11-12 |
分類: 未分類 |
都好耐冇打啦~今日朝早同阿媽、家姐去打波(籃球)~不過我地都唔識打只係到射籃xd都幾開心呀@@聽日又同阿媽去山頂一日遊期待~期待~打住咁多先啦... |
2010 年 9 月 15 日 星期三  |
| 2010-09-15 |
分類: 未分類 |
好Yeach!終於可以用番正版既msn啦因為之前用既係網上msn= =''''你地都知網上msn有幾""好用""架啦-3-'不過算....有得用已經算好架啦xD記得留cm呀>< |
2010 年 9 月 1 日 星期三  |
| 2010-09-01 |
分類: 未分類 |
今日開學第一日返學我係3c班本來今日我係自己坐既之後見到我識既人就同佢坐啦我地都有計傾班主任都ok啦希望e一年係個班到過得好d啦 |
2010 年 8 月 31 日 星期二  |
| 2010-08-31 |
分類: 未分類 |
唉~仲未做完d暑期作業/_\都最後一日啦都未做完我真係冇用呀又蠢喎- -希望今日可以做完佢啦xD |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 16 | »
|