| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2011 年 4 月 23 日 星期六  |
| 2011-04-23 |
分類: 未分類 |
放復活節假LU~應該話放緊=P我本人~感情方面雖然還搞清楚~不過我會努力的~當然學業都係啦~加油加油~哈哈留CM吧~!!
|
2011 年 3 月 25 日 星期五  |
| 2011-03-25 |
分類: 未分類 |
今日放學去左果個•交通燈之夜•幾悶下架xP``不過都有小部份我鍾意既xD``聽日1:00又要拍片啦-->地理科~好想陪妳地@3@``等我呀><''留cm呀`` |
2011 年 3 月 22 日 星期二  |
| 2011-03-22 |
分類: 未分類 |
相信朋友不是這樣當的吧?自己性格問題就唔好搞事出黎~係到自編自導~講到好似自己好可憐咁~自己岩哂咁~唔該顧下人地感受呀`` |
2011 年 1 月 30 日 星期日  |
| 2011-01-30 |
分類: 未分類 |
終於放假啦``考試既成績...一個字---->差-3-炒晒lu...下學期努力吧xD``唉.....近排真係發生左好多事...雖然我並不是一個人,但是被人一次又一次咁傷害...我以為她是我最好的朋友,但是一直以來只是我一廂情願...她一直以來只覺得我是一個裝飾品....不理不睬她說我的聲音令她覺得很心煩...跟她一起走路回家...她身邊有她自己的朋友...她只跟她的朋友聊天難道我不是她的朋友......
(閱讀全文)
|
2011 年 1 月 7 日 星期五  |
| 2011-01-07 |
分類: 未分類 |
今日我3:00考中文口試個人果到都ok易既``不過好緊張-3-到左小組討論...死左xD``唉...算啦``都考左lu , 以成定局``其他科既考試要努力lu``(•v•) |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 16 | »
|