○情之園 .+°
.. ..望了你很久××但我從未開口...||◤°只知道··現在最愛的人○_∥是你**|×[||但願我倆直到......永遠
marykwan1995
暱稱: ◦ ° 君 ◦ ° ღ
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2013-05-28
2013-05-25
2013-05-23
2013-05-18
2013-05-17
文章分類
全部 (77)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 77
留言總數: 332
今日人氣: 0
累積人氣: 2059
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 23 日  星期四   晴天


2010-12-23 分類: 未分類
Merry Christmas``


2010 年 12 月 18 日  星期六   晴天


2010-12-18 分類: 未分類
琴日牙妹黎左
但係我要開飯
去唔到``SORRY``
今日諗住係屋企冬眠=P
就黎聖誕節啦
你地會同邊個過呢@@
大家期待聖誕節啦xd``


2010 年 11 月 26 日  星期五   晴天


2010-11-26 分類: 未分類
今日4:30pm-5:30pm有English day
有好多攤位~但係唔想挽-3-"
之後放左學
同晴,蚊去旺角行街
我地仲穿左耳呢xd
不過睇落我穿左好似好樣- -"
今日都好幾開心架@@
行完番黎就去晴屋企攞埋d野
就番屋企啦^^


2010 年 11 月 25 日  星期四   晴天


2010-11-25 分類: 未分類
琴日同今日晴都冇番
搞到我好悶-3-'
好彩有凱芷陪我xd
今日都幾--------->悶架
雖然有凱芷陪~
但係佢有時唔得閒就陪唔到我啦@@
中文兩堂~悶
綜商兩堂~差d瞓著- -"
英文兩堂~幾開心既
數學堂~無心機聽miss講書-3-
最開心既都係電腦果兩堂xd
之後就放學lu~


2010 年 11 月 18 日  星期四   晴天


2010-11-18 分類: 未分類
今日係晴冇番既第3日
真係好擔心喔...
今日頭果兩堂中文
係到作文
悶~悶~悶~
之後綜商兩堂
原本要測驗既
不過因之前miss冇寫係黑板到
所以就下堂測啦>正<
英文兩堂係到做listening<--------超悶
之後lunch食雞蛋仔<-----好食@@
數學堂冇咩特別
之後果兩堂電腦挽得幾開心架xd