| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 4 月 21 日 星期三  |
| 2010-04-21 |
分類: 未分類 |
為何感情方面我們這麼辛苦呢?當初的我就算有朋友都不想連累他們也沒有勇氣去面對任何事情我知道現在的我和過去的我可能冇咩分別我曾經被我最親既人傷害我只係想他們有一點點關心我我都已經足夠了……而我對愛情已經失去了信心了身邊每一個人可能都在嘲笑我、 討厭我我並唔在意佢地既說話我只在乎你地既說話今日我雖然有d嬲你地但始終你地都係我最好最好既朋友我唔想失去你地....我唔想失去我身邊重要既人.....
|
2010 年 3 月 30 日 星期二  |
| 2010-03-30 |
分類: 未分類 |
就黎放假啦好開心呢^^又可以陪我d fd挽lue幾日都ok開心呀都係日日同我d fd過呀咁樣既生活幾好呀>3<唔知你地會唔會每一日都有一個願望呢?!而我今日既願望係……可以同我d fd仲有同我一個對我黎講好重要既人一齊到永遠開開心心咁度過每一日~ |
2010 年 3 月 15 日 星期一  |
| 2010-03-15 |
分類: 未分類 |
今日送左一份小小既禮物俾晴佢地雖然我做得唔係好精緻但係都希望你地鍾意啦^v^其實我係到諗如果我唔係e 個世界你地會點呢其實講真你地有冇我係到其實都冇咩特別我都知道…我咁諗係好傻…但係有好多野我地都唔會知道的所以我地才要珍惜眼前擁有既野錯過左就冇第二次既機會… |
2010 年 3 月 11 日 星期四  |
| 2010-03-11 |
分類: 未分類 |
我……鍾意左一個人…但係我唔知佢知唔知我鍾意佢我真係冇勇氣去同佢講…如果同佢講左佢可能唔鍾意我而且我驚佢會唔理我咁…我寧願維持現狀好d其實唔同佢講應該都係一件好事因為我只要見到佢開開心心咁就已經足夠了我也唔想奢望d 咩了真係已經足夠了… |
2010 年 2 月 23 日 星期二  |
| 2010-02-23 |
分類: 未分類 |
我都好耐冇打過啦新年假果時我就返左鄉下幾日e 幾日我都挽得好開心都有好多珍貴既回憶^^都有好多利是^p^返學冇幾耐感覺上同學們都冇咩點變好似以往咁…琴日lunch第二次得我同晴一齊食不過幾好呀同佢都有傾有笑•v•今日係學校都 ok 開心呀但係lunch就麻麻啦…… |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|