我好挂住每個星期五 因爲星期五有唔同ge節目 i love you =]
今日放學同雞 偉去左文錦搵fd 企係學校門口 距地今日藝術節晚放學- -
等左10分鐘先開門 之後一直企 比個主任發現 之後問我地咩學校 我地就話其他學校你吹啊 ..
之後 大聲嚇我地 你以爲你麽水.. 之後兜個圈.. 係報紙攤等距地 等個途中見到好多以前ge朋友- -
等左15min終于出現 立 吖維 源來左 之後等賣個班女ge拿禮物 一來10幾個女- - 呵呵 我拿完就去吃也咯
吃完送左吖維走 之後我地一個個送 送剩我同雞 之後距送賣我走 返到去好早姐7點半=]
習慣了 每晚聼你的聲音入睡 因爲很迷人 你讓我癡迷baby 你讓我不肯掛電話
星期六 baby12點幾打來比我 一起身可以聽到你聲音 我好開心=] 雞兩點幾來搵我
原本baby來我屋搵我 距去左 跟住我同幾去左前日開ge 喜蕙城 好靚好大 行行下見到baby同佳麗 一起行=]
哎 行到煩啊 又攰 之後6點半返去啦=] 下個星期考試啊 聼日唔出去啦 係home做返個乖孩子啦=] ]
baby只有你才能讓我討得歡心 因爲我愛你很多 |