琴日返到去, 12點的時候輝問我同唔同距食壽司 不過要去同fd屋企人 我覺得有d唔好意思咯
不過都系去左 早上10點9起身 大概11點9出門了 去到 距媽咪成日叫我食=] 我都有客氣既哈哈 多謝曬
之後同輝去左篤波 篤左30mins 輝肚痛之後刻鐘.. 就坐低煲左幾支煙..
之後等到雞同邱來 距地篤 之後我同輝又去開第二台哈
打到4點過去金光華個邊 等檸檬來 之後去了Neway
幾個男仔合唱真系幾正幾開心bo=]
之後去左東門陪檸檬買書包 本身話打機 不過無咯 之後陪輝睇手機行左好多間
跟住雞 邱 檸檬走先 我同輝繼續出去 去行街 睇手機 之後本身去食元綠 不過個時候9點幾 距話就快打烊
之後轉左食kfc 之後11點返去
生日快樂^^輝 |