今日教師節^,上襯每節課有唔同既老師 第一時講既就系教師節快樂啊老師^^
今日4點就放左學lu=]不過老師拖時間拖到4點5個字先比人走- -,之後 同 輝,雞,鈞,邱,聖,偉一起去喜蕙城食野
本身今日Baby話來接我放學 之後要推遲到下個星期lu 真sorry=】
食完 飛的去左東門個邊 6點先返小學 ,不過返既唔系自己小學 而系人地小學 - -哎, 去左幾分鐘就走人咯 
跟住去左動漫城,好多動畫,好懷念,
之後去左m記飲野- - 我個肚超漲,距地問我系唔系有左哈哈- -
之後去左打機 哈哈 我唔洗出錢
之後逛左一陣東門, 燕9點話約我- -之後大家都要走了 我就去揾燕
點知道8點50個時候落大雨- -大到你啊,甘巧我媽打電話嚟-電話沒電 見到大雨加上沒電
所以就提早返屋啦 之後飛的. 淋濕曬了- -
不過總算9點半返到去啦哈哈^^
初三攰 但系都會系有意思既一日
憔悴叻  |