多少的回憶蕩漾在我心中=]   love love love
mathew520131
暱稱: mathew chan=]
性別: 男
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2011.1.20
2011 1.16
2010-11-14
我愛你
i like it this color
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 61
留言總數: 91
今日人氣: 2
累積人氣: 2145
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 30 日  星期六   晴天


1.30 愉快 分類: 未分類

今日吖妹10點就打電話吵醒我 = =  叫我行街 之後訓多10分鐘就起身咯 反正距地12點先到 我就玩下電腦先=]

之後食完野就出去咯 去佐東門行街打街=]  一去到先打機咯 航哥請我同一個fd打 洗左三四百啊=]  好貴=]  之後吖妹距同距fd又來打=]

我玩一個遊戲win佐把梳 哈哈同航哥一樣=] 玩左太鼓 .. 扔波..斗地主..摩托車.仲有好多=]  之後去左飲也=]

 飲完就行街咯 幫人話走去紋身哦 個個女話串耳筒=]     之後就去左我姑媽屋坐佐一陣 買左兩個橙=] 距地買噶 好熱情=]

    之後去左食街邊野=] 墨魚丸 魷魚 蔗汁 牛肉丸....     之後就坐係到 原本話去我屋 之後就返左小學睇咯  去個到食飯=]  個班女ge去左m記=]

 7點幾去左小學坐  睇下變到點=] 點知同個細老女係到玩哈哈=] 小學懷念啊 甘夜老師未必係到啦=]  之後去左搵個小學fd 佢細佬又話去打籃球 去到搵佢唔係到 之後去m記搵返個兩公婆咯  行到死死下><

9點去到個到 又話返去 本身話左唔番home玩成晚 點知道又話返去咯  之後搭的 車我返去先咯 之後本身想搵baby  點知道佢陪緊失戀ge人 我10點就返去咯 

今日足足玩佐9個鍾啊 攰死我咯= = 24個小時無左9個小時 得返15哈哈   休息下先=]

 下次再玩過



2010 年 1 月 28 日  星期四   晴天


呢兩日=] 開心 分類: 未分類

  1.27 今日 1點幾先醒  食食野 去搵吖雞lu    去到佢樓下之後就走去行咯

   原本話去督波 點知道有人係到 就去行lu  先行去一個fd ge小學用左10幾分鐘之後影左張相來留念呢閒小學都唔比入去

   哈哈 之後行到後項到 哈 吖雞話拖個女ge去打k輪. 笑死我=]  之後又行 行到去佢家姐做ge便利店到 督左兩串魚蛋來食 吖雞請我啊=]

             之後又行 見到以前我地小學每日放學一齊行ge地方 之後去到一閒鋪 去買左兩只汽水 係庭院到傾計 傾左好耐

 之後我地行到去華麗環島到搭巴士 佢送我搭哦 等佐2部都唔坐 太多人了 晚上又多人塞車  之後中間係甘笑 傾計 ...  哈 終于等到一部無咩人噶啦=] 上車lu    

 哈 雖然一日甘平凡 但 開心就得了  =]

1.28

 今日起身 等吖妹 航哥佢地來行街 去買衫咯=] 我買曬啦 陪佢地行

 食完m記就行咯    航哥買左5件衫1條褲  吖妹之前有買所以就賣左兩件 中間好多笑料lu  同航哥好傾得賣=]=]

 之後去左配眼鏡咯  吖妹近視...      =]     

 哈哈6點幾我地返去lu =] 

呢兩日好攰啊 =]  聼日休息下先=]  30號又再出去玩 哈哈 我以玩為目標咯 航哥話我日日都出街 真唔乖 =] 其實好乖噶=]



2010 年 1 月 26 日  星期二   晴天


this three day 開心 分類: 未分類

1.24 飲完茶 gobacktohongkong 同伯娘去打鞭爐 好正啊 同家姐佢地  後尾來左個M記fd 食完我地打牌lu=]

 打5蚊10蚊 我同個fd win先 後尾佢叫伯娘打 佢要返屋啦   之後伯娘出低輸左 我一家win三家=] win 150蚊正=]

 跟住同大家姐睇電視睇到三點就sleep啦=]

1.25 同伯娘同個d工友去左迪士尼樂園=]   我知個到好令   係個到影左好多photo=]    入到去送左個環保袋and水and徽章and條紀年m記35周年=]

入到去 睇巡迴表演 睇佐10幾分鐘=] 

 之後去玩巴仙光連=] 哈 我同sandy玩飛越太空山正=]    又去玩左轉杯 =].... 之後去左食飯 去個閒皇家宴會 食佐個日本xxx雞翼拉麵 正~

 食完去坐船睇恐怖野 =]

等到7點半 去睇煙花 勁令 我錄左=] 之後去獅子咩xx 頒獎=] 等唔到幾耐同伯娘走先啦 去到火炭打比姑媽一齊過太和

去到見到個班吵山曬ge細路 但好可愛我好Like啊 一來到我除鞋都除唔到比佢地搞死xd

 澳洲d人就甘熱情...  之後晚少少耡大地=]    kieren win  我第2 darryn第3 harrison輸得最多  1點幾就訓啦=]

1.26

今日一起身就比佢地玩到死 係甘除我褲xd

 激死了 只可以起身了=]  我地下午影左好多photo 我縮左一齊

  午餐食m記 玩左一陣4點車到了 去機場了

 到左佢地放行李都放佐半個鐘 話超載=[ 

只可以想辦法減少啦 之後我地影左好多相片 下次傳 係伯娘到=]

送左佢地返澳州好唔捨得=[   明年我exam好就見你地啦



2010 年 1 月 22 日  星期五   晴天


1.22 愉快 分類: 未分類

     該怎麽做才能滿足=[ 

   呢幾日都係到唸 我心到底點唸? 

 一個 係我好Like 好like ge人  我好想等但 我覺得我地大家無可能 我地隔太遠=[  始終點都放棄唔到

第二個  可能我地d朋友或者親戚關係好複雜 所以你會介懷    或者你已經同另外一個人和好了 好啦 我地到此爲止吧

第三個  暫時做住朋友 我知道我地一定可以    但 我唔知點做好

三個都係我好好好好好ge選擇 我覺得你地都好好 

 

哎= =  感情事好煩 ===========接住落來就係成績啦 = =聼日派咯= =  好驚 = =但已經知道兩科咯

 中文69/100 全班最高79/100 差10分咋= = 不過今次有進步啦   比一個平時成績好叻ge人高啊 好開心=]

  歷史40/100 呢個學期我無咩背到啊 上次都有合格甘次無好唔開心啊 = =  哎 下個學期要好好學習啦=] 加油xb

 

聼日要返學啊 等成績lu= =  希望其他科都有進步啦 math and 科學我已經好努力嫁啦= =   英文希望你生性d啦  呢次要合格啊

 

 

            每一天都如此過着每一天 不需要有多完美 只需滿足自己已經很好了    

           有時愛情不如友情 起碼友情可以永遠  愛情或許一天兩天 或許一年十年    

                不過希望的還是兩樣並存 ^^  

   不要再胡思亂想=] 前面的路還有很長 加油

 



2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


1.19 開心 分類: 未分類

today 1.19 星期二 終于exam完啦=]  辛苦左 應該會有成果

  一考完收拾好心情就出去玩咯=]  星期一已經去左唱k咯 未考完都玩- -哈

 星期二  我先去左同鋒食面儅晚飯哈哈  = = 之後去左行街 去see 鞋And書包 唸住買outdoor噶 都係儲$$

叫輝落來又話沖完涼懶得落來 掃興= =

行完7點半 之後去左搵佳燕唱k   玩到8點半   我就打電話搵吖雞啦 點知打去 佢家姐話去左打波 = =

算啦之後返home咯 ..

 

 雖然今日係星期二 哈 考完就要玩到盡= ]

   

 

  =] 快樂在每一天 並不一定有情人的陪伴才是最美麗 兄弟朋友也可以給到自己的快樂  每天都笑 簡簡單單的生活才能過得美好 不需要有多榮華富貴 愛在每一天=]    哈哈我中文學得好好