1.24 飲完茶 gobacktohongkong 同伯娘去打鞭爐 好正啊 同家姐佢地 後尾來左個M記fd 食完我地打牌lu=]
打5蚊10蚊 我同個fd win先 後尾佢叫伯娘打 佢要返屋啦 之後伯娘出低輸左 我一家win三家=] win 150蚊正=]
跟住同大家姐睇電視睇到三點就sleep啦=]
1.25 同伯娘同個d工友去左迪士尼樂園=] 我知個到好令 係個到影左好多photo=] 入到去送左個環保袋and水and徽章and條紀年m記35周年=]
入到去 睇巡迴表演 睇佐10幾分鐘=]
之後去玩巴仙光連=] 哈 我同sandy玩飛越太空山正=] 又去玩左轉杯 =].... 之後去左食飯 去個閒皇家宴會 食佐個日本xxx雞翼拉麵 正~
食完去坐船睇恐怖野 =]
等到7點半 去睇煙花 勁令 我錄左=] 之後去獅子咩xx 頒獎=] 等唔到幾耐同伯娘走先啦 去到火炭打比姑媽一齊過太和
去到見到個班吵山曬ge細路 但好可愛我好Like啊 一來到我除鞋都除唔到比佢地搞死xd
澳洲d人就甘熱情... 之後晚少少耡大地=] kieren win 我第2 darryn第3 harrison輸得最多 1點幾就訓啦=]
1.26
今日一起身就比佢地玩到死 係甘除我褲xd
激死了 只可以起身了=] 我地下午影左好多photo 我縮左一齊 
午餐食m記 玩左一陣4點車到了 去機場了
到左佢地放行李都放佐半個鐘 話超載=[
只可以想辦法減少啦 之後我地影左好多相片 下次傳 係伯娘到=]
送左佢地返澳州好唔捨得=[ 明年我exam好就見你地啦 |