|
|
| 2012-01-12 |
|
今日考完中作同Geog,感覺有點糟/.\
中作作左兩版紙加張紙,估計唔會衰得去邊既
但Geog就真係驚啦,第一次考d咁既格式,有少少唔習慣
不過真係好驚,一來唔想曾sir勞氣,
但其實一堂用5-10分鐘派朱古力,3堂有2堂拎黎講聖經
之後測驗考試做得唔好就賴落我地到
好似有d講唔通啵,唉,如果再係咁
第時中五都唔知會唔會drop Geog,
靠住自己先啦!
二來地理算係我放得最多心機既一科
但係次次都得唔到應有既成績
以為讀書好易,點知難到咁
想打下波就無時間,要補課
無非都想發泄下姐,中四就咁啦
都見到中六考mock都考到唉唉聲
公開試仲得掂,香港教育制度做咩事會搞到咁
|
| 出世時間(k)` ##posttime## [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|