|
|
| 2012-01-10 |
|
唉,補考加補測加補課
好攰呀~~依家仲做緊作文
雖然係英文,覺得都ok易
但係始於都想比miss驚喜,可能我太遲起步啦
搞到依家先追,其實我第時既理想職業唔需要好高既學歷,
但係始於有番d證書渣下手都好d,做下"榜樣"都好丫
求主能賜我力量,戰勝睡魔,主!我愛你!
功課加油!測驗加油!考試加加油!!!!
|
| 出世時間(k)` ##posttime## [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|