|
|
| 2012-01-11 |
|
聽日就要考試啦,中文作文加Geog
作文都搞得掂既,唔成太大問題
不過Geog就要比d心機啦,
本應都無乜諗住打日記既,不過比少少時間冷靜下自己都好既
唉,我好想番番以前唔洗溫書既日子
以前懶懶惰惰就過到骨,可是人總要成長
唔可以處處停留低年級既地步,雖然我讀書真係唔叻
但我都會不斷嘗試,即使失敗,一齊加油啦咁多位方中同學仔
還有"李"也要加油:)
|
| 出世時間(k)` ##posttime## [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|