如果沒有愛情,人類可以生存嗎!?
♡★☆沈睡中ga睡公主真係會永久沈睡?曾經同佢一齊玩一齊勝,我有d暗戀個佢,唔通佢永遠長眠於這裡!?☆★♡
matthew2521
暱稱: ▄▉乂氷-顥乂=____*
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2010-06-21
2010-06-14
2010-06-13
2010-06-11
2010-06-08
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 55
今日人氣: 0
累積人氣: 536
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 30 日  星期五   晴天


............ 分類: 未分類

今日6點先返到屋企

好疲倦呀

因為我哋今日有羽毛球要打

我好廢= ="

2點55分果時有個講座

我都係等一次見到個講師係到罵人

我心諗:你右唔係我地個老師,你嘈乜姐,你只係一個(差人)黎咋

放學果時,我同我嘅同學一齊行

佢冇懾衫,我就有件野庶著

返去途中見到老師

佢厄到兩個老師但厄唔到另一個老師

好好笑~!

ya~!



2009 年 10 月 25 日  星期日   晴天


e個問題,我識ga人答~! 分類: 未分類

(1)

愛情係唔係大個天?

(2)

愛情係唔係帶黎痛苦?

(3)

友誼同愛情,你地會簡邊個?

(4)

如果比你簡,你會唔要朋友而去簡愛情或姐你唔要愛情而去簡友誼呢?(只可以簡一個,唔可以兩個一齊簡)

(5)

愛情真係咁重要?

(6)

你地怕唔怕死?

(7)

暗戀係唔係都係好痛苦呢?

 

唔該晒你ga答案~!

 



哈哈 分類: 未分類

打隻遊戲打左勁內(因為唔係成日玩)

終於攞到故事中ga人物

但係攞齊晒D人

就未攞晒

同jason,anson,leo玩先可以玩到咁咋

如果冇佢地幫我ga話

我都唔知攞幾時tim呀

 



2009 年 10 月 18 日  星期日   晴天


好內冇打個啦~! 分類: 未分類

唉,e幾日勁忙囉

個miss係咁比功課我地

想做到我死咩

又要默書又要評估,痴線加

真係,我一啲嘅消閒時間就黎比啲miss攞晒

頂~!不過好在,每逢星期六都有消閒嘅時間

都幾開心加~!

就上星期六啦

有人黎左我屋企玩

我同jason都講我地好大壓力呀~!

但係我地一玩,就好(HI)

每個人都可以玩(係電子遊戲)

唉~!都唔知聽日右玩比幾多功課我地= ="

(千期唔好比咁多功課我地呀~!唔該你呀~!)

如果你記得就CM一下啦,thz----------



2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


好開心呀~! 開心 分類: 未分類

今日完本得我同另一個ga朋友一齊過中秋

不過阿傑話可唔可以過黎果時

我覺得好happy

但係我就話[我地係係7:00開始玩喎]

好在佢話[我阿媽比]

到左夜晚ga時後

我同另一個朋友去等位

因為我地要點D __ __玩 (唔識打)

但係我地買完右買

都係唔夠

所以我地連紙巾同報紙都燒

但係燒得過火左= ="

雖然係大火1左D,但係好在都比我地熄左

但都係唔夠

所以我地冇玩lu

轉左去玩螢光棒

雖然就有D......

但係冇野玩呀嗎

所以咪玩e啲囉

但係去到個公園後

變左玩捉喎

好在姐

但係我隻腳扭親呀 哭哭

玩到12點,我地先致走

佢地話唔知有冇車喎

我估就有拿 (希望有啦)

都係玩得好開心呀~~!

請CM唔該