| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 10 月 30 日 星期五  |
| ............ |
分類: 未分類 |
今日6點先返到屋企
好疲倦呀
因為我哋今日有羽毛球要打
我好廢= ="
2點55分果時有個講座
我都係等一次見到個講師係到罵人
我心諗:你右唔係我地個老師,你嘈乜姐,你只係一個(差人)黎咋
放學果時,我同我嘅同學一齊行
佢冇懾衫,我就有件野庶著
返去途中見到老師
佢厄到兩個老師但厄唔到另一個老師
好好笑~!
ya~!
|
2009 年 10 月 25 日 星期日  |
| e個問題,我識ga人答~! |
分類: 未分類 |
(1)
愛情係唔係大個天?
(2)
愛情係唔係帶黎痛苦?
(3)
友誼同愛情,你地會簡邊個?
(4)
如果比你簡,你會唔要朋友而去簡愛情或姐你唔要愛情而去簡友誼呢?(只可以簡一個,唔可以兩個一齊簡)
(5)
愛情真係咁重要?
(6)
你地怕唔怕死?
(7)
暗戀係唔係都係好痛苦呢?
唔該晒你ga答案~!
|
| 哈哈 |
分類: 未分類 |
打隻遊戲打左勁內(因為唔係成日玩)
終於攞到故事中ga人物
但係攞齊晒D人
就未攞晒
同jason,anson,leo玩先可以玩到咁咋
如果冇佢地幫我ga話
我都唔知攞幾時tim呀
 |
2009 年 10 月 18 日 星期日  |
| 好內冇打個啦~! |
分類: 未分類 |
唉,e幾日勁忙囉
個miss係咁比功課我地
想做到我死咩
又要默書又要評估,痴線加
真係,我一啲嘅消閒時間就黎比啲miss攞晒
頂~!不過好在,每逢星期六都有消閒嘅時間
都幾開心加~!
就上星期六啦
有人黎左我屋企玩
我同jason都講我地好大壓力呀~!
但係我地一玩,就好(HI)
每個人都可以玩(係電子遊戲)
唉~!都唔知聽日右玩比幾多功課我地= ="
(千期唔好比咁多功課我地呀~!唔該你呀~!)
如果你記得就CM一下啦,thz----------

|
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
好開心呀~!  |
分類: 未分類 |
今日完本得我同另一個ga朋友一齊過中秋
不過阿傑話可唔可以過黎果時
我覺得好happy
但係我就話[我地係係7:00開始玩喎]
好在佢話[我阿媽比]
到左夜晚ga時後
我同另一個朋友去等位
因為我地要點D __ __玩 (唔識打)
但係我地買完右買
都係唔夠
所以我地連紙巾同報紙都燒
但係燒得過火左= ="
雖然係大火1左D,但係好在都比我地熄左
但都係唔夠
所以我地冇玩lu
轉左去玩螢光棒
雖然就有D......
但係冇野玩呀嗎
所以咪玩e啲囉
但係去到個公園後
變左玩捉喎
好在姐
但係我隻腳扭親呀 哭哭 
玩到12點,我地先致走
佢地話唔知有冇車喎
我估就有拿 (希望有啦)
都係玩得好開心呀~~!
請CM唔該
 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | »
|