如果沒有愛情,人類可以生存嗎!?
♡★☆沈睡中ga睡公主真係會永久沈睡?曾經同佢一齊玩一齊勝,我有d暗戀個佢,唔通佢永遠長眠於這裡!?☆★♡
matthew2521
暱稱: ▄▉乂氷-顥乂=____*
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-21
2010-06-14
2010-06-13
2010-06-11
2010-06-08
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 55
今日人氣: 1
累積人氣: 537
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  


2009 年 9 月 18 日  星期五   晴天


好開心呀________ 開心 分類: 未分類

今日ga中午,我同一啲人去食野

途中玩左好多野呀,例如打機啦(psp,nds),仲有一齊睇書等等

玩得好happy呀

跟住去左行街街,我地係到講一啲似係gag話但右唔係gag話,似係笑話但右唔係笑話

由行街到返屋企差唔多每次都講= =" 係唔係有啲無奈呢........= =" (我都覺得有少少啦)

我哋返到屋企果時,我去左佢屋企玩左一陣

之後就到佢嚟我屋企啦

我哋只係打機同講野

我哋仲睇戲tim

睇呀Mr Bean

佢好好笑呀,佢做啲野勁好笑

笑到我哋呀

笑竹成日呀-----------哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈...................................

我哋都玩得幾夜下ga,玩到12點到啦

但都係玩得好happy

 

有睇ga人唔該CM plz

                                                           



唔知點講好= =" 滿足 分類: 未分類

 

今朝早,我多數都會打一陣機先出門口ga

唔知係唔係我幸運呢,我想要ga野就出現,我好happy呀!

仲有我都有D驚驚地ga,就係我差D比D老師見到我拎電話

我係MTR到見到個老師,佢同我say hi,我一見到佢就即刻張電話收起啦

好在佢睇唔到姐,唔係我就大鍋啦

去到水1運會ga比賽場地果時,我地坐左5個鐘

哇!悶到你呀,傘係睇住D人係到swim,我都睇到好想嘔禁

到左1點果陣,校長講話結束果時,成班同學係到話:「好ya!!!!!!!!!!!」

我緊係話好ya啦,右無聊右冇野玩

今日都ok ga

 

記得CM!~~~



2009 年 9 月 17 日  星期四   晴天


好悶! 無奈 分類: 未分類

係水運會果到

好悶呀,都唔知做咩好

右唔可以玩,右唔可以開電話

好想偷走呀!!!!

cm ~



2009 年 9 月 16 日  星期三   時晴時雨


頂!唔知係黑仔定係咩....... 鬱悶 分類: 未分類

頂!唔知係我黑仔定係我係好幸,

我今日返到學校,落到去要早會果陣,佢突然話:

「今日唔洗落黎啦,因為地下濕滑,所以唔洗啦!」

我頂,落到就地下先黎正e啲野出黎,係唔係想死呀你,

e樣唔係問題,

我明明係有帶張工作紙

點知唔見左,我好想xx囉

到左食飯果陣,右係同之前一樣

唔知都係天係唔係唔鍾意我

次次都係e個時間落雨

天呀!可唔可以比一次可以晴天加?

不過到左中午果時

我去找一個搞英文活動ga老師

同佢講我會參加你個班

miss好開心(我覺得)

因為佢一路都想我參加e個活動

跟住信便去找我地班ga英文老師

佢冇罵我,還相信我ga說話

跟住佢就講句

「你可唔可以幫我做一澤一D冇帶野ga人?」

我就話哦啦,但係我個心都係唔知笑唔笑好啦!

仲有今日好多功課呀

雖然聽日係水運會

但係真係好多功課呀!

哭哭哭哭~~~~~~~~~~~~~~~~

 

有睇ga記得CM!~~~