今朝早,我多數都會打一陣機先出門口ga
唔知係唔係我幸運呢,我想要ga野就出現,我好happy呀!
仲有我都有D驚驚地ga,就係我差D比D老師見到我拎電話
我係MTR到見到個老師,佢同我say hi,我一見到佢就即刻張電話收起啦
好在佢睇唔到姐,唔係我就大鍋啦
去到水1運會ga比賽場地果時,我地坐左5個鐘
哇!悶到你呀,傘係睇住D人係到swim,我都睇到好想嘔禁
到左1點果陣,校長講話結束果時,成班同學係到話:「好ya!!!!!!!!!!!」
我緊係話好ya啦,右無聊右冇野玩
今日都ok ga
記得CM呀!~~~
 |