如果沒有愛情,人類可以生存嗎!?
♡★☆沈睡中ga睡公主真係會永久沈睡?曾經同佢一齊玩一齊勝,我有d暗戀個佢,唔通佢永遠長眠於這裡!?☆★♡
matthew2521
暱稱: ▄▉乂氷-顥乂=____*
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-06-21
2010-06-14
2010-06-13
2010-06-11
2010-06-08
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 55
今日人氣: 0
累積人氣: 542
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 15 日  星期二   時晴時雨


oh my god 滿足 分類: 未分類

我今日六點幾起身果陣,唔小心琴日張個電視機正返細聲D,所以我一開就勁噪
但係我正想正返細聲果陣
聲到話中學唔洗返
我就very happy啦緊係
但係想起原來今日有PE堂上,有D可惜呀~!
但係可以係屋企到打機
早上果陣去左行街街,見到有好多中學人士,不過係着住便服ga
不過佢地好多都係部阿媽(我都唔例外)
之後我返到屋企,一時間緊你開電腦打機啦
但係我打左幾個鐘後,好似都係返學好D,因為係禁打機,好悶呀!!!!!!!



有睇ga記得CM!!!!!!!!



2009 年 9 月 14 日  星期一   陰晴不定


星期一返學ga時候................ 不滿 分類: 未分類

~!
一返學,個miss就要比成3樣功課,雖然話就話唔多,但係做起上黎就真係好多。
每次一見到個以前ga班主任果時,佢地一定會講:[nice to meet you] 我唔知點同你講好,唉!
食午餐果時,唔知係唔係個天唔鍾意我呢?我一出走食野果陣,佢就係禁落雨,
相反我地一坐好左果時,佢就唔落喎,我頂佢呀!
不過都好好,放學果陣冇落雨,
但係就撞到個以前教我地英文ga老師,佢要我參加英文學會喎,我唔知去唔去好,
我英文好差加咋,我同佢講我唔去右好似唔知點好,話去我右驚唔識講,
好難決定呀!

如果你有睇我個日記ga,就比個意見啦!




仲有得CM呀!



2009 年 9 月 13 日  星期日   時晴時雨


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我個出生同我ga生日加(唔義零日生日細) )


2009 年 9 月 12 日  星期六   晴天


好好笑!!!!!! 愉快 分類: 未分類

今日好happy呀,因為有D野ga__________________
e D野唔可以講ga HAhaha
then有人黎我屋企玩,真係好happy,雖然每次都有人黎,但係有人可以同我講下D心事,hahaHA




大家希望留下言啦^.^ ~.~



2009 年 9 月 11 日  星期五   時晴時雨


頂,完本好地地,冇拿拿有人比D好恐怖ga野過黎,我頂 不安 分類: 未分類

頂,我今日完本好地地,冇拿拿比人send D野之後,我好鬼驚呀!佢send D_______ 都係唔方講,因為夜晚講果d野會恐怖= ="