唉~!
一返學,個miss就要比成3樣功課,雖然話就話唔多,但係做起上黎就真係好多。
每次一見到個以前ga班主任果時,佢地一定會講:[nice to meet you] 我唔知點同你講好,唉!
食午餐果時,唔知係唔係個天唔鍾意我呢?我一出走食野果陣,佢就係禁落雨,
相反我地一坐好左果時,佢就唔落喎,我頂佢呀!
不過都好好,放學果陣冇落雨,
但係就撞到個以前教我地英文ga老師,佢要我參加英文學會喎,我唔知去唔去好,
我英文好差加咋,我同佢講我唔去右好似唔知點好,話去我右驚唔識講,
好難決定呀!
如果你有睇我個日記ga,就比個意見啦!
仲有記得CM呀!
 |