派o左卷啦,以下是我各科的分數:
中文:86分
英文:80.5分
數學:94分
常識:77.5分
「陰陽大戰記」超級好睇呀!
白虎虎源太好勁.........
返home後,聽<高達主題曲belive>,阿媽無返o黎,又唔細游水,發啦!
返學第一堂就是考普通話和體育筆試,o個o的試題容易都飛起,我好快就做完!
第5,6堂就係art堂,我就整o左o個有個人踼足球的動作。
第7堂就考音樂筆試,我完全唔識做,好慘呀!
今日無體育堂同數學堂因為Mr.Lam用o左o黎考英默,好慘呀!!!
午膳之後o個堂,林主任o黎借堂,我仲以為唔細考普通話tim,點知
原來係上去6a考。