今日睇王子變青蛙,好感人呀!!!
今日去機場送公公婆婆返加拿大(溫哥華),真係好無聊呀!!!
清明節-------我o也一家去柴灣永遠墳場拜山,行成半個鐘先到上山頂。上到去,就係到拜我爺爺、太公等。
拜完之後,就去到一間都算好貴g餐廳,o個到o的食又貴又唔好食喎!
返到屋企,成個人都曬到紅哂!
唉!!!今日我o也五B班一個團體獎都冇呀!
我仲忙到死呀,o的老師猛敢叫我做Lee樣做o個樣囉。
我在熱烈地祈待運動會,我靜係參加100米咋!!!