今日都吾知幾度?? 熱死人啦!!
今日無o野做,所以係屋企玩Onlie Game!!!點知到升唔到Lvl!!!激死人la!!!
星期五o的功課好少,所以一o個鐘做曬。
死得啦!!!英文得75分咋
好彩阿媽無罵我o者
今日我又病啦!!!
又返唔到學喎!!!不知考試成績點樣呢???應該差到無人有