梵哥利成員新REMIX名--Iemizaki x.x
沢田家光其中手下之一~
matthewmarsh
暱稱: 前名夢幻之車手,之後 山 本 武
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
都差唔多封塵lu~
黑仔,but like black
真爽,但冇嘢好講= =
YWCA嘅朋友你地好~
目標
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
尚無任何好友
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 18
留言總數: 4
今日人氣: 8
累積人氣: 1959
2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


囧...黑色星期三...(如果係紅色就好lu~) 分類: 未分類

   「吓!!!7點半????**喇!!!」

以往7點起到身嘅我竟然遲成半粒鐘囉!!!

個頭亂咁gel....都gel得幾ok喎= =(之後畀人影咗= =)

飛的返學...都係遲左一分鐘!!!!!

更嬲嘅係校長仲遲過我返囉!!!AOE!!!!

 

突然地唔知點解會懷念以前project.d嘅人同生活.....

呢家成班主力都散哂lu~

好想整番個聚會= =

之後fantasy嗰陣又係嘅= =成班又散哂= =有啲入咗n(ight)車隊啦(個車隊得勁人同廢物= =")

多數人唔玩,有啲周圍去~

唔...當初f記散咗之後有個心態係唔想玩囉!!!但係月影囉~同埋啲人話前f記人去圖2嗰邊(嗰陣未off)

無無聊聊咪去睇睇係咪影合照囉= =

點知開會.....原來jestee用第二個ac嘅車隊隊長囉<--好似有啲唔明呀可??>>>>正常= =

之後jestee話諗咩隊名...我一下爆哂出黎!!!

「估唔到jestee咁buy我喎」(唔知佢係咪講過佢鍾意花街嘅人呢?)<-咁我之前都係花街入面最勁嘅人嘅= =連SR分支RK車隊都唔夠我黎- -

  then 入咗RE雨宮(就係jestee話過嘅新車隊)同月影一齊test(一次過搞掂嗰隻~)

同一部車LEO V9(真車BMW M6),同一隻色(橙色),同一姓氏- -就認定咗係兄弟喇!!

之後好事一堆堆= =隊友yobee唔夠錢入油...江湖救急當然幫拖啦~

哈哈!!畀人叫「恩人」= ="

  雖然我手車未算好勁= =(<--你唔練車姐= =)

    ART堂...雖然我鍾意玩設計(間接鍾意ART)

好懶喔!!!一訓訓咗成個半鐘,罰企最輕鬆(途中溝女<--仲要係前女友tim~)

    兩個星期之後又到音樂試= =自唱「披星戴月」<---我唱到高音喎~全因把聲keep 得ok姐= ="

我朋友都係唱披星戴月 但係佢唱唔到高音囉~

「咁我有啲優勢喎= =」

「到時先知~」

       呢排有時都練吓咁啦= =(反而唔係好熟用丹田囉= =)

     唔.....轉咗咁多部手機,用唔用番PDAP好呢??

     上一部咪係囉!!!係用到我死吓死吓姐= =ASUS囉!!!點都用唔慣之後先轉G900姐==

冇耐咪出咗LG KM900,勁想要= =$3200姐~唔係難事~

只係買咗冇耐又出新機姐 火^火

唔....揀番部晶片行GPS先= =(姐係又要我用番asus姐= =)

   仲有半個月多啲就大考....都係時候開始喇~

今次仲要係生死存亡嗰隻= =

趕唔趕得切搵番willy呢??(香港大學某學系博士學位者同埋前家庭教師....<--睇到上腦(家庭教師 katekyo hitman reborn)

搵到就好lu~






訪客留言 (返回 matthewmarsh 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]