「$350!!」「唔夠錢tim......差額50,我咁*遠黎都唔得」
唔使唔好意思喇,柅當我係水魚姐,家下連熟客都唔使做喇,game zone 呀嗎
你係得嘅!!!!<--blacklist咗lu~
火到佢......又唔*使玩psp囉= =
算!!
下次都係落黃金整...(你唔怕個kai 子咩??)
唔理佢咪得囉!!!!叫佢還番部手機畀我差唔多(吓= =)
放出去,買多部手機呀嗎~
勁估唔到連家姐都想買我想買嗰部(HTC Touch D. II)
oo"
冇乜心情.....連見到親人都唔想理佢地
一望住架GTR R32
「bid部好定整psp好呢???」(唔知喎~)
無無聊聊.......又諗起一樣嘢
今年呀kay咁hit
又整埋謝安琪 玩謝 安琪
仲搞埋 好多謝 安琪 吶喊演唱會
咁......
容祖兒咪......
容祖兒 整容 祖兒???<--我朋友講嘅
再加料咪.....
我所知的兩三 是容祖兒 整容 祖兒演唱會?????
到時都幾係嘢~
之後食完個飯
親戚又問~
啲人話通識.......
「其實我地日日都攞住5kg米架喇,遲下可能要攞18.9kg屈人錢精遲水架喇~」
(咁又點??)
........
(啲高宮乜乜乜乜乜.....)
「邊個話我要做高宮架??」
(咁你想做咩先???)
「都係呢三隻字--廣播界!!!!!」
(有大志<--正常都有啦= =)<---有大志咁幾時有位「置」呀???
(= =鬼知你!!!)
|