純粹義工,沒甚麼壞事,只有更好的一日
「嘩!!真係好似林海峰!!!」<--mega games 某位工作人員~
唔可以用好玩形容,只可以話識到好多大過我嘅人~
包括嗰度員工啦,form4同校生啦~等等等等~
間唔中都見到自己人(form3~)
執嘢執到6點幾.....
返到屋企即沖涼之後打城戰~
但係......冇乜出過力.......