hihi everybody~~
今日係我開日誌既大日子, 多多指教~~
陣間要去學琴呀~~ 好攰! 又勁多功課做~ 勁唔想做~~
唔知點解而家 lee 排覺得好冇胃口~~ 次次食飯都想嘔~ =,= 如果厭食症就好啦~~ 可以瘦 d! 呵呵!! 講笑姐~
完全唔知而家想做乜好~ 仲有呀~ 學校要交作文功課, 話要作童年趣事喎~~ 仲要畀阿爸阿媽寫評語, 有 d 野我淨係想同老師講, 唔想畀阿爸阿媽知, 點算好呀?! 唔知點好~~
真係好大壓力呀~~ 啱啱升做 form one 仔, 入到新學校都唔係適應得太好~~ 功課突然接二連三接踵而來, 好驚遲交~~ 唔講 lu~ 要出去學琴啦~
而家係.... 22:46 , 食完自助餐番黎~~ 唔知個肚乜事, 次次食完番黎都肚痛~~
唔好意思呀~~ 我唔係咁想畀人知我出世日期, 唔好意思~~ 而家仲未做功課, 有 d 驚~~ 唔知點好~~
|