四月2日 ,,
竟然就係愚人節開始我地就唔可以再見到你??
不能挽留!!>.<*
我 要多得自己 ,, 更加多謝你 你將我磨成利器 T_T"

GotCursors.com
還未接受...T3T" - 愛φ恨  KissED** - QOOZA 網上日誌
愛φ恨  KissED**
最愛---
喪笑 ,, 喪玩 ,, 喪食 ,, 喪瞓!!!!
||
我的1生...??!
暱稱: 蠢豬牙詩**
性別: 女
國家: 香港
地區: 北區

« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

HIT!!!

如果...
宜家想???
尋日....last day~今日...
還未接受...T3T"
唉....


分開了...

全部 (7)


CM囉!!

最近三個月尚無任何留言


RSS Feed
2007 年 4 月 3 日  星期二   晴天


還未接受...T3T" 無奈

今日去左跑步...
我同牙伊2個仲未能夠習慣&適應到林sir突然之間既消失!!!
點算好牙 ,,
雖然好多人表面上都好似無野噤~
但係我好感受到大家都玩得唔係噤開心...
唔好似以前林sir係到噤玩得噤顛 >.<"
好掛住佢牙...
幸好 ,,
我地仲可以係星期5同佢再聚~
互串...到時1定個氣氛會好過今日!!
期待星期5...

點都好 ,,
講返今日跑步個陣d事啦!!
小明比我mang褲...xDDD"
跟住又同Pasu度高 ,,
返到屋企個陣叫佢留cm都要出到令仔&好人依種字眼黎讚佢...
辛苦左我呢~~

今日聽左好多次YUI既歌...
好好聽牙!!
又令女喎...
要搵多d佢既歌先~~~

今日係噤先...聽日繼續啦!!

 






訪客留言 (返回 maxinenu 的日誌)


APPLE 於 2007-04-04 09:09 PM 發表:
我諗到時我串唔出口= =V
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



L 於 2007-04-04 03:55 PM 發表:
我有來嫁=口=!!!!
cmcmcm ... MMMMMMMMMMMMMMMMMM!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小瑋子 於 2007-04-04 03:36 PM 發表:
係兩個..
依家第3個..
唔做Pasu,做小瑋子先..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Pasu 於 2007-04-03 11:34 PM 發表:
洗唔咱咁呀= =''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

XDDDD"
其實真係好難為我...
因為我又唔係灵灵喎~
對你講真係好痛苦的事 ,,
好在都算換取到1大個cm - -"
Posted at 2007-04-03 11:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 maxinenu 的日誌 ]