雖然尋日係最後1日見林sir ,,
但係都玩得好開心~
玩ture or (daie) 個陣玩到灵灵同瑋瑋kiss左喇!!
睇住佢地kiss搞到我都好想添...>3<"
哈哈...XDD"
走個陣大孖又搞到apple姐部電話跌左落地 ,,
apple姐就勁大聲噤講"
仆街...爛左又要買過喇!!
即刻變左全場焦點~*
跟住比人係噤講...
apple媽仲要係在場先搞gag牙嘛
今日好乖牙我...
夾夾埋埋做左幾乎2樣功課牙!!
吹漲呢....XDDDD"
但係1次KC都未做~
等陣上去1次過做返晒先得!!
我好憎d死人中文功課牙...
1次過要做10篇廣泛 ,,
又要做名著...
激死喇!!!
|