| «‹ September 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 6 月 4 日 星期日 |
 | |
....
 |
|
我好傻呀..人地都講到..我想點就點啦..我點解仲要咁白痴..去保留呀..去珍惜..我話當咩事都冇發生過..一心都係..保留珍惜..你唔想同我攪成咁..咁你有冇去珍惜過呀..我幫你講呀..冇呀..如果有..你點會話你想點就點我冇所胃呀..我點解咁傻..喊到病呀..你一定係到諗..你自己喊姐..冇人叫你喊呀..係唔係呀..你睇完呢篇野之後..會唔會又話..我比面色你睇呀..我好傻呀..我見到你唔開心..我諗辦法整返你開心..攪到自己都唔開心..點解喎鍾美棋..你係唔係傻嫁..我想開開心心上中三..以前開開心心既..鍾美棋去左邊呀,,一開你日記..PS你點會話你想點就點我冇所胃..我真係好想個電腦壞左呀..又話天X座好緊強唔會喊..點解我依家喊到狗屎咁呀..呃人既..全世界都呃人嫁..你睇完一滴眼淚都唔流既..你一係冷血..一係你跟本唔重視我地既友誼....
|
|
刊登時間︰2006-06-04 10:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2006 年 6 月 3 日 星期六 |
 | |
.....
 |
|
今日去左大家樂食野..途中見到SO MAN..
生病了..怎樣呢..!!頭很痛..點溫書呀..><
P.S:::點呀..!!玩唔玩得成呀.!! 蘭..
|
|
刊登時間︰2006-06-03 11:25 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2006 年 6 月 2 日 星期五 |
 | |
紀念日
 |
|
紀念日 陳慧琳 DRY
曲:雷頌德 詞:黃偉文 編:DRY
MARK(M) STEPHEN(S) KELLY(K) DRY(D)
M:邂逅 在漫天煙花那天 約會 在杜鵑初開那天
K:而每幕 仍在腦海迴旋 像昨天映的照片
M:發誓 在暴風訪港那天 結合 在歷史高溫那天
K:還寄望 無限個的明年 同樣與你製造更多經典
*
D:平淡之中找一些特別日期
K:憑藉特別日期更加的想你
D:沉實之中寫一些浪漫傳奇 並儲起
K:要永遠記起你我哪裡愛起
D:平淡之中找一些特別日期
K:在這特別日期慶祝得到你
合:無論要幹什麼 時日並你一起 也是美
S:記念 十萬次相擁那天 記念 沒共你一起那天
K:才發現 平日那麼纏綿 沒法分開小半天
S:記念 二月底多出那天 記念 沒什麼驚險那天
K:如快樂 何用那麼計算 隨便借個理由做個紀念
REPEAT *
|
|
刊登時間︰2006-06-02 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
........
 |
|
今日病左喇..
想小息走..不過都係冇..
個個都病哂..
好辛苦呀..好想喊呀..
|
|
刊登時間︰2006-06-02 08:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 43 | »
|