meiki0600
暱稱: " |3e 小米 棋 子**
性別: 女
國家: 香港
« September 2025 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 4 日  星期日 晴天
....

我好傻呀..人地都講到..我想點就點啦..我點解仲要咁白痴..去保留呀..去珍惜..我話當咩事都冇發生過..一心都係..保留珍惜..你唔想同我攪成咁..咁你有冇去珍惜過呀..我幫你講呀..冇呀..如果有..你點會話你想點就點我冇所胃呀..我點解咁傻..喊到病呀..你一定係到諗..你自己喊姐..冇人叫你喊呀..係唔係呀..你睇完呢篇野之後..會唔會又話..我比面色你睇呀..我好傻呀..我見到你唔開心..我諗辦法整返你開心..攪到自己都唔開心..點解喎鍾美棋..你係唔係傻嫁..我想開開心心上中三..以前開開心心既..鍾美棋去左邊呀,,一開你日記..PS你點會話你想點就點我冇所胃..我真係好想個電腦壞左呀..又話天X座好緊強唔會喊..點解我依家喊到狗屎咁呀..呃人既..全世界都呃人嫁..你睇完一滴眼淚都唔流既..你一係冷血..一係你跟本唔重視我地既友誼....

 

                                         刊登時間2006-06-04 10:57 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                                                                

          
2006 年 6 月 3 日  星期六 晴天
.....

今日去左大家樂食野..途中見到SO MAN..

生病了..怎樣呢..!!頭很痛..點溫書呀..><

 

 

                                           P.S:::點呀..!!玩唔玩得成呀.!!             蘭..

 

                                         刊登時間2006-06-03 11:25 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                                                                

          
....

我想當咩事都冇發生過...

 

                                         刊登時間2006-06-03 10:20 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                                                                

          
2006 年 6 月 2 日  星期五 晴天
紀念日

紀念日 陳慧琳 DRY

   

曲:雷頌德 詞:黃偉文 編:DRY

MARK(M) STEPHEN(S) KELLY(K) DRY(D)

M:邂逅  在漫天煙花那天  約會  在杜鵑初開那天
K:而每幕  仍在腦海迴旋  像昨天映的照片
M:發誓  在暴風訪港那天  結合  在歷史高溫那天
K:還寄望  無限個的明年  同樣與你製造更多經典

*
D:平淡之中找一些特別日期
K:憑藉特別日期更加的想你
D:沉實之中寫一些浪漫傳奇  並儲起
K:要永遠記起你我哪裡愛起
D:平淡之中找一些特別日期
K:在這特別日期慶祝得到你
合:無論要幹什麼  時日並你一起  也是美

S:記念  十萬次相擁那天  記念  沒共你一起那天
K:才發現  平日那麼纏綿  沒法分開小半天
S:記念  二月底多出那天  記念  沒什麼驚險那天
K:如快樂  何用那麼計算  隨便借個理由做個紀念

REPEAT  *

 

                                         刊登時間2006-06-02 10:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

                                                                                                                

          
........

今日病左喇..

想小息走..不過都係冇..

個個都病哂..

好辛苦呀..好想喊呀..

 

                                         刊登時間2006-06-02 08:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]