| «‹ October 2025 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2006 年 5 月 21 日 星期日 |
 | |
......
 |
|
今日洛下麻鬼煩..對鞋入水...=.=''
買左條群..搭車笑鬼死....
溜冰+游水好好玩..很好玩..=.=''
笑死...
|
|
刊登時間︰2006-05-21 09:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2006 年 5 月 19 日 星期五 |
 | |
.......
 |
|
好耐冇打日記喇..><
琴日,蘭子過黎我個班攞3..比b仔笑死..-3-''
放學去左大中..睇銀包送比呀媽..呀媽生日,,but冇買到..
返到屋企..呀ba買左個pc銀包比呀媽..好彩我冇買..個銀包同so君個個一樣..
之後9點幾佢地又話去換..換wt..我都未攪好就走喇..fly的去大中..不過間野山左..-.-''
去左食許留山..
...................................................
今日,科學堂睇呀wing d漫畫..珊姐.我.林利..肥so個d係到睇..
lunch小明個d又睇..(18禁個d..)
lunch..個miss鬧9我地..頂..又唔係笑9佢..我連笑都冇笑..on撚9''=.=''
放學..去左買take比呀媽...
.............................................
聽日呀(耶)生日,,,冇街出..
|
|
刊登時間︰2006-05-19 04:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| 2006 年 5 月 13 日 星期六 |
 | |
...
 |
|
今日.3點幾4點..同呀媽去左大家樂食野..
之後去左百街..
...............................
食飯個時..食食下..2哥大叫著火呀..
之後我地企哂起身..頂(哈)死我呀..
原來係對面..火足..好大火''
大埔中心個到....
|
|
刊登時間︰2006-05-13 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
....
 |
|
琴日,放學比左拉左去打排球..
本身話唔打..不過....
我地個社有幾個都係淋時拉x..!!
d人係咁講笑..^^
|
|
刊登時間︰2006-05-13 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 43 | »
|