今日...我好乖呀!我下午冇出街呀!冇計喇∼我3點先起身...嘻嘻∼不過,我夜晚7點幾出左街∼同我老公仔去左9龍灣睇戲...我地睇情義我心知呀!好好笑同好好睇...不過可惜黎明死得好慘呀!!搞到我差d想喊...就黎開場果時,老公送左d野比我∼佢開頭講話:希望下年都有你∼大概係咁講喇∼之後佢就拿左一盒野比我∼送比我...我就笑住打開∼一睇原來係電話"醒"∼點知...可以整開變做手鏈∼之後我將會條手鏈戴坐喇∼戴到依家係屋企都戴∼∼睇完戲之後∼我地去左別府食飯∼食完飯之後∼老公送我番屋企...番到屋企搞掂哂d野之後∼係電腦到唔佢online∼我就打比佢∼問佢番左屋企未∼原來佢岩岩番到屋企∼仲以為佢係車到睡過頭唔知醒添...嘻嘻∼原來唔係...之後我地傾左一陣...之後諗起仲有一樣野未做∼就係影貼紙相∼不過睇完戲∼食埋飯都唔夠時間...我都要趕坐番屋企∼傾左冇幾耐∼我要食野就冇傾lu∼就係msn到傾∼!
|