今日練排球呀*我地比賽果陣,,有4個中四既男仔落場比賽*我就同其中三個一隊,,一個叫雀x(唔識打)...一個係tec鐘意既男人,,仲有一個好高既男人一齊打球~練開波果陣,,梁玉x(中四)既整玻左阿寶幅眼鏡,,真仆街~雖然我識既,,不過佢都有講sorry*練完排球喇~之後我就番屋企沖涼換衫""1點幾coolman車我地去mk""我地就陪阿寶配眼鏡,,之後就各行各路~我同賴尿蝦就去左新之城行街街~冇收穫呀>"<不過我睇中左對鞋,,boot黎架""個女售貨員勁熱情囉~我睇中左對鞋姐,,佢就叫我試下佢*又幫我著,,搞到我唔知點咁""睇完lu*我地就番景林坐,,賴尿蝦唔開心呀>"<...都係為左d仔既野煩~我地坐到9點幾就走lu""
好野呀!!!!聽日老公唔洗番工,,不過下星期日要番工呀>"<今晚早d訓,,聽日早d去搵老公!!!!!!!!
|