今日差唔多11點到出左去**去左老公屋企,,本生諗住唔打比老公""直接上去佢屋企既,,不過最後都打左比老公*等老公搞掂哂d野之後,,2點幾出左去尖沙咀食個漢堡包*好好味呀,,大大個*又有薯條,,食得好包,,好彩我早上冇食野喳~如果唔係食唔落呀""
去完尖沙咀我地就搭船去中環**之後再搭小巴上山頂,,搭小巴上山頂果時""好似頭文字d咁呀~d山路又窄,,又彎*d屋又勁靚,,上到山頂""我地就行街街~又去果個x(唔識打)像館,,之後又食左小小野*之後搭巴士去左蘭"貴"坊,,感受下halloween既氣氛""見到d人係到扮鬼扮馬好得意,,見到有個細路女好得意呀""細細粒咁~著住白色連身裙,,好可愛""差唔多10點到~老公就送我番屋企lu~
今日好開心呀>"<...老公同我去左咁多個地方*不過下個星期日唔知老公洗唔洗番工呢?希望唔洗喇>"<.....老公,,我愛你一個**
|