今日1點幾比豆釘嘈醒左∼佢打比我∼叫我同阿寶出去...之後就出左去喇∼去左樓梯口到坐同傾計∼之後搵埋詩燕佢過黎...再等埋我條仔過黎∼之後我地坐坐坐...坐到7點到喇∼我同老公就去左9龍灣∼阿寶就番左屋企...阿棋同詩燕就去左寶林食飯...我同老公係德褔到行左一陣,之後再去kfc食野∼然後就去影貼紙相...之後豆釘就打比我地,問我地去唔去深水涉食壽司∼之後我話好∼就去左搵佢地喇∼食到10點幾到喇∼我地就走∼豆釘同詩燕番左去先∼我同老公就去左睇碟...睇完就番左屋企lu∼番到屋企11點30分到喇∼之後我就即刻沖涼換衫...之後就玩電腦喇...死喇∼聽日要番學呀!我仲有4樣功課未做呀!唉...不過算喇∼有3樣可以番學校抄...但係有一樣係x報∼要搵d報紙搵做,要寫d感想同d內容...不過算喇∼唉.....希望聽日唔好遲到喇∼驚驚添∼!>.<
|