今日番學差d唔知醒呀!好彩阿寶出門口果時打比我∼之後我即刻起身刷牙洗面換衫呀!>3<...番到學校,好彩班主任譚伯康冇番喳...如果唔係就慘喇∼咁我就唔夠時間做功課喇∼!好彩姐...唉,最衰喇∼放學仲要留堂喎∼衰左兩樣衰呀!一樣係番學冇"戴"校褸∼第二樣就係欠工作紙∼都唔知點解會欠工仍紙...!唉...搞到要留到5:45分先放得學∼哇∼!留堂果時又冇野做喎...做完果幾樣功課之後∼不知幾悶呀!!悶到嘔電呀!!幾撚仆街呀!我次次留都係衰兩樣野...=.=次次都係留到5:45分∼=.=仆佢個臭街呀!都未試過留到4:45分∼唉..灰哂∼
|