今日課外活動呀!所以冇留堂班...呵呵∼不過我,阿寶同阿君(同學)都唔去排球訓練...果老師係門口到我地呀!之後我地就唔出去∼之後老師入黎搵我地∼之後我地就即刻走出門口...果時幾激呀!哈哈...之後番到屋企玩電腦∼