今日12點幾就起左身∼之後1點幾同阿寶∼豆釘∼出左去食野∼!食完野就出左黃大仙搵我老公,cool man健∼同一個叫阿瑞既人∼之後我地就搭小巴去mk唱k...唱唱唱,唱到7點幾∼之後就陪阿瑞去西裝,買完之後∼cool msn健就走先阿瑞好好笑呀!佢係到話阿寶同豆釘∼之後大家話大家...講d好笑既野∼但係又串佢地既野∼我同老公聽佢地係咁講∼都笑到我地爆哂咀喇∼好搞笑..!唉...聽日又要番學=.=∼話咁快d時間過得咁快∼=.=唉...希望聽日我唔會遲到喇∼∼∼>3<