好野呀!今日唔洗留堂呀!呵呵...我得果兩樣功課喳∼全部係學校做哂...番到屋企唔洗做∼放左學之後,番到屋企冇幾耐∼老公打電話黎呀!之後我地就係到傾計∼傾傾下∼阿寶打黎..我就轉左去第二條線∼我就同阿寶係到傾計∼冇理到老公∼>3<我同阿寶打左比豆釘∼睇下佢係邊∼點知電話唔通∼=.=之後我地過左兩三分鐘就收左線喇∼我轉番去老公果邊∼點知佢收左線...後來阿棋打比我∼叫我出去∼叫埋阿寶∼去左吭口搵豆釘∼之後再去富寧到坐...坐到7點幾到喇∼之後豆釘就同我一齊去還碟∼還完就去左我屋企到坐∼佢坐到8點就走lu∼之後我就係到玩電腦∼∼沖涼∼再玩電腦∼∼∼玩到依家∼=.=唔知聽日要唔要留堂呢...希望唔洗喇∼!!!唔知依家老公放左工未呢?掛住佢添∼^^
|