今日...我11:30分起左身~之後流洗好之後~我就打比老公~出左去鑽石山到搵佢~搵到佢之後...我地就去左食野先~之後左去荔枝角到睇衫~點知..我睇唔岩d衫~之後就番左去鑽石山到~因為我地約左wk出黎睇戲~本生係阿寶架~因為佢要紅十字考試~所以去左觀塘到考~!我地去睇魔幻王國~超好睇喎~!!!睇完之後~我地就去左買衫衫....cool man健就打比老公~叫老公燒碟比佢~之後我地上左老公屋企到燒碟~燒完之後...我地就去左食飯~食到9點幾到喇~之後cool man健同老公車我番屋企~咁就一日喇~!!好開心呀!!老公對我真係好呀!!!我愛你呀!老公...
|