今日成7:30先起先,,返到去都遲到嫁啦,,留堂又留到勁耐喎,,所以唔返啦,,之後10點幾就起左身,,睇下電視玩下電腦咁樣啦,,之後7點幾家姐返左黎,,過左一陣老豆買左野返黎俾我同家姐食,,食完就睇鬼碟啦!