|
2007 年 11 月 21 日 星期三 
|
|
|
20/11/2007
條蟲死左..牙媽病左..撈文雙重打擊中..
体育做筆記..謝蘭大談佢舊事..
爆笑..謝蘭講得岩同做得好..男人做到既野..
點解女人唔得..點解男女要唔平等..大家唔係人類嗎??
ET因為恰女仔而比謝蘭臭罵..{ET抵死=P`}
人文又比社工捉落去同我傾計..
又哭了..比人提起我既童年/___\`
同鈺一齊食LUNCH..嘻嘻`食完一齊去搵DR.MAK..
我又負責外籍人個組..幫佢地做番譯..麗音小姐..
有普通話、英文、日文任君選擇..
我比鈺整個枝火箭嚇親..撈文心血小的-____-`
中文堂..訓教..食左藥既緣故..嘻嘻`
放學..做報置..計劃如何大改動中.\/.`
好啦`888888
-------------------------------------------------------------
21/11/2007
今日..終於設計好啦..開心..
今次以高貴為主題..所以選用了框框同鑽石..
中文堂..方子係咁講萬千星輝賀台慶..
真係笑到噴血..
LUNCH..同鈺一齊`倍倍佢..佢UNHAPPY..
今日到CHRIS講..嘻嘻`
撈文舉板支持..CHRIS好野`撈文十卜你..
英文堂..checky勝利..checky冇得頂..yoyo``
去禮堂聽講座`撈文聽到眼訓-____-`其實唔係悶..只係因為食左藥..
係咁電牙尹少少..叫佢放我地學..
放學去學結他..原來寶寶導師姐姐住我樓下..
佢話我可以打比佢..去佢屋企學..哈哈`
去逸東買壁報紙..見到好多公仔*____*`
超想擁有..但算吧..待我長大後..才買..
番屋企..學用吸塵機*____*`撈文當左吸塵機係小狗.
笨手笨腳既我..常常自吸..跟住就同佢講:stop it..
好啦..打機去..8888888
|
|
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|