2007 年 11 月 11 日 星期日
哈哈`本日記新開張..唔用XG啦.\/.`
XG係我帶起既..而家我就要同佢地「分手」XD`
以後同鄧子會方便D^____^`
好吧`依個係試打..
BYEBYE